;
coinex

شرکت اپو از اواخر سال 2016 فروش تلفن‌های هوشمند خود را در ایالات متحده آغاز می‌کند

شرکت Oppo می ‌تواند از اواخر سال 2016 فروش تلفن

شرکت اپو می ‌تواند از اواخر سال 2016 فروش تلفن های هوشمند خود را در ایالات متحده شروع کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگرچه شرکت اپو تلفن های هوشمند خود را به جز چین در کشورهای بسیاری نیز فروخته است؛ اما هنوز به طور رسمی اقدام به عرضه تلفن های خود در ایالات متحده نکرده است. با این حال ممکن است در چند ماه آینده Oppo این روند را تغییر دهد و وارد یکی از سخت ترین بازارها در جهان شود.

برای برخی از شما که ممکن است درباره شرکت اپو اطلاعاتی نداشته باشید، باید بگوییم که این شرکت در سه ماه سوم سال در چین توانست فروشی بیشتر از شرکت های هواوی، لنوو و شیائومی داشته باشد و خود را به شرکت شماره یک در بازار تلفن های هوشمند در چین و چهارمین فروشنده بزرگ در جهان، تبدیل کند.

به گفته منبعی در این شرکت، اپو فروش تلفن های هوشمند خود را در ایالات متحده از اواخر امسال شروع خواهد کرد. این شرکت چینی قصد دارد تعداد زیادی از تلفن های خود را وارد بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده کند تا با فروش بیشتر بتواند این بازار را در دست بگیرد.

شرکت Oppo در بازار ایالات متحده در حال فروش پخش کننده های Blu-ray است و به همین سبب از این بازار تجربه کسب کرده است. با این حال وقتی بحث از تلفن های هوشمند به میان می‌ آید، باید گفت که Oppo بر روی عملکرد بالای دوربین تلفن های خود سرمایه گذاری خواهد کرد.

با بیش از 1100 اختراع ثبت شده در زمینه فناوری دوربین تلفن های همراه در جهان، شرکت اپو قصد دارد با بهترین تلفن های هوشمند دوربین دار خود در بازار ایالات متحده طوفان به پا کند. اگر در قیمت گذاری و رقابت در این زمینه با دیگر تولید کنندگان پیروز شود، این شرکت چینی شانس به دست آوردن بازار آمریکا را نیز خواهد داشت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر