;
coinex

قابلیت شارژ شدن تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 در آمریکا، از 15 دسامبر غیر فعال می شود

قابلیت شارژ شدن تمامی گوشی های گلکسی نوت 7

آیا قابلیت شارژ شدن تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 در آمریکا از 15 دسامبر (25 آذرماه) غیر فعال می شود؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 هستید و منتظرید تا در یک معجزه باور نکردنی اعلام شود که این گوشی کاملا بی خطر است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، بهتر است این فکر را از سرتان بیرون کنید؛ چرا که شرکت سامسونگ در حال غیر فعال کردن باتری گوشی های گلکسی نوت 7 خود است.

در گزارشی که در این زمینه منتشر شده است، این نکته ذکر شده که شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از شارژ مجدد گوشی های نوت 7 در کشور آمریکا جلوگیری کند. این طرح قراراست از روز 15 ماه دسامبر (25 آذرماه) اجرایی شود.

در نسخه قبلی به روزرسانی این گوشی، کاربران تنها قادر بودند که گوشی نوت 7 خود را تا 60 درصد شارژ کنند. در کشور های دیگر نیز از روز 15 دسامبر (25 آذر) امکان استفاده از اینترنت سیمکارت از روی تمامی دستگاه های نوت 7 شرکت سامسونگ برداشته می شود. این گزارش ها که توسط ارائه دهندگان خدمات سیم کارت و شبکه همراه اعلام شده، قرار است در کشورهای استرالیا، کانادا و نیوزلند اجرایی شود.

خبرهایی که در زمینه شارژ نشدن گوشی های نوت 7 در آمریکا منتشر شده است در ابتدا با ادعای یک شهروند آمریکا شروع شد. وی مدعی است هنگامی که از اینترنت سیمکارت خود استفاده می کرده پیامی از طرف شرکت سامسونگ به شرح زیر دریافت کرده است: “از تاریخ 15 دسامبر شرکت سامسونگ از شارژ شدن مجدد گوشی شما جلوگیری خواهد کرد و شما قادر نخواهید بود که از دستگاه هوشمند خود استفاده کنید”

این خبر در حالی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که شرکت سامسونگ و شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت سیم کارت در این رابطه واکنشی نشان نداده اند و صحت آن را تاکید نکرده اند. با این حال هیچ کدام از این دو شرکت نیز این خبر را تکذیب نکرده اند.

تاکنون شرکت سامسونگ اعلام کرده است که 85 درصد از گوشی های نوت 7 فروخته شده توسط کاربران، پس فرستاده شده و دستگاه های آنها با محصول جدید تعویض شده است. انتظار می رود که با اجرای طرح ذکر شده، بقیه این گوشی ها نیز به زودی جمع آوری و جایگزین شوند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر