;
coinex

نمایشگر اولد آیفون 8 اپل، یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود (شایعه)

نمایشگر اولد آیفون 8 اپل، یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود (شایعه)

مدتی است که شایعات مربوط به آیفون 2017 اپل فضای آنلاین را در بر گرفته و خبرهای مختلفی راجع به ویژگی های پرچمدار بعدی کوپرتینوی ها منتشر می شود. آخرین شایعات مربوط به نمایشگر اولد آیفون 8 است. با تکرا همراه باشید.

با اینکه آیفون بعدی اپل تا پاییز سال آینده منتشر نخواهد شد؛ اما فضای وب پر است از خبرها و شایعات مربوط به این گوشی هوشمند. به تازگی شایعاتی از وجود چهار مدل آیفون با اندازه های مختلف صفحه نمایش منتشر شده بود. گفته می شود که علاوه بر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس این کمپانی قصد دارد تا دو مدل آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را نیز معرفی کند.

حال آخرین شایعات حاکی از آن است که نمایشگر اولد آیفون 8 اپل، یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود. آیفون 8 اپل به احتمال زیاد تنها مدل از آیفون های 2017 این کمپانی است که به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد بود که به احتمالا از پنل های قابل انعطاف اولد سامسونگ، بهره خواهد برد.

نمایشگر اولد آیفون 8

اگر چه گفته می شود که این پنل در اندازه های 5.7 تا 5.8 اینچی است؛ اما فرآیند ساخت صفحه نمایش گوشی ها باعث می شود که بخش هایی از آن برش خورده و قسمت هایی نیز پوشیده شود.

در هر صورت آیفون 8 اپل، تنها محصول سال آینده این کمپانی نخواهد بود و کوپرتینویی ها برای جشن دهمین سالگرد آیفون برانامه های ویژه ای خواهند داشت. آیفون 7S با نمایشگر 4.7 اینچی و آیفون 7S Plus با صفحه نمایش 5.5 اینچی ظاهر خواهد شد و البته مطابق با آخرین خبرهای منتشر شده، نمایشگر اولد آیفون 8 نیز یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود.

گویا در آخرین خبرهای انتشار یافته، گوشی آیفون 8 پلاس از قلم افتاده است؛ چرا که هیچ صحبتی از این گوشی به میان نیامده و اندازه صفحه نمایش آن همچنان در پرده ای از ابهام است. آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس بسیار شبیه به آیفون های نسل قبلی خود خواهند بود که البته با کمی تغییر در ظاهر همراه خواهند شد. گفته می شود که آنها دارای یک بدنه شیشه ای خواهند بود و نه یک بدنه با آلیاژ آلومینیومی!

شاید این خبر نیز کمی خوشحال کننده باشد. گفته می شود که آیفون 7 اس اپل کمی ارزانتر خواهد بود، چیزی در حدود 150 تا 200 دلار ارزانتر از مدل آیفون 8 اپل! امیدواریم که این خبر به واقعیت تبدیل شود که احتمالا چنین نیز باشد.

نمایشگر اولد آیفون 8

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر