;
coinex

به لطف تاییدیه تنا، مشخصات ایسوس زنفون 3 زوم مشخص شد

مشخصات ایسوس زنفون 3 زوم در فضای آنلاین ظاهر شد. شرکت تایوانی ایسوس که سال‌های بسیار زیادی است با لپ تاپ و محصولات قدرتمند و باکیفیت در حوزه کامپیوتر شناخته شده است، چندین سال است که وارد حوزه تولید تبلت و موبایل نیز شده است. این شرکت قصد دارد به زودی از آخرین عضو سومین سری موبایل‌های زنفون خود تحت نام زنفون 3 زوم رونمایی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با هم نگاهی به مشخصات ایسوس زنفون 3 زوم  داشته باشیم.

کمپانی ایسوس یکی از آن دسته کمپانی‌هایی است که در کنار فعالیت اصلی خود در صنعت کامپیوتر وارد صنعت تلفن هوشمند وارد شده است تا بخشی از سهم بازار را با محصولات باکیفیت، قدرتمند و خوش قیمت به دست آورد. یکی از محصولاتی که از سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است، ایسوس زن فون زوم است. گوشی زنفون زوم با دوربین عکاسی با کیفیت یکی از آن دسته موبایل‌های مناسب برای عکاسی حرفه‌ای است که قیمت چندان بالایی ندارد.

چند روز گذشته نسخه جدید زنفون زوم از ایسوس در وب سایت روگولاتوری کشور چین، سایت TENAA با کد Z01HDA دیده شد؛ اما امروز خبری توسط یک منبع معتبر منتشر شده است که مشخصات کامل این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. همچنین گفته شده است این گوشی تاییده FCC کشور آمریکا را گرفته است به همین دلیل باید به زودی شاهد معرفی و ورود به بازار این اسمارت فون باشیم.

گوشی ایسوس زنفون 3 زوم به پردازنده چهار هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 625، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم، 16، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، دوربین اصلی باکیفیت با دو لنز 16 مگاپیکسلی (دوربین دوگانه)، باتری 4850 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو منتشر شده است که به احتمال زیاد به دلیل آپدیت قدرتمند ایسوس، باید شاهد اندروید 7 نوقا برای این گوشی هوشمند باشیم.

در یک جمع بندی ایسوس، گوشی زنفون 3 زوم را به عنوان یک میان‌رده مناسب برای عکاسی ساخته است که برای عاشقان عکاسی و مخصوصا دوستداران سلفی بسیار مناسب است. انتظار می‌رود این گوشی در نمایشگاه CES 2017 همچون نسخه گذشته خود توسط ایسوس به صورت رسمی رونمایی شود و قیمت مناسبی داشته باشد تا از نسخه قدیمی خود یعنی ایسوس زنفون 2 محبوبیت و فروش بیشتری کسب کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر