;
coinex

سه ساعت هیبریدی فسیل معرفی شدند؛ ساعت هایی زیبا و هوشمند!

سه ساعت هیبریدی فسیل معرفی شدند؛ ساعت های زیبا و هوشمند!

فسیل (Fossil) یکی از شرکت های طراحی و مد در ایالات متحده است که با برندهای مختلفی نیز همکاری های وسیعی دارد. این کمپانی به شدت در حال گسترش ساخت ساعت های هیبریدی خود است.

 دستگاه هایی که شبیه به ساعت های مکانیکی معمولی به نظر می رسند؛ اما با برخی ویژگی های هوشمند بسته بندی شده و روز به روز نیز در بین کاربران محبوب تر می شوند. این محبوبیت تا به آنجا رسیده که این کمپانی در صفحه اصلی وب سایت رسمی خود بخش ساعت های مکانیکی معمولی خود را به زیر ساعت های هیبریدی خود منتقل کرده است.

در نمایشگاه Baselworld 2016 که بهار امسال در بازل، سوئیس برگزار شد – نمایشگاه Baselworld یک نمایشگاه سالانه بهاره از ساعت و جواهرآلات است که در سوئیس برگزار می شود – سه ساعت هیبریدی فسیل معرفی شد، ساعت های هیبریدی Diesel، Kate Spade و Emporio Armani.

این سه ساعت هیبریدی فسیل به جز طراحی، در چیزهای دیگری نیز اندکی اختلاف دارند. همه آنها با سیستم عامل اندروید و ios سازگار بوده و البته برنامه های اختصاصی نیز برای هر مدل در نظر گرفته شده است.

هر سه ساعت هیبریدی فسیل در کنار بدنه کلید هایی برای کنترل عملکردهای هوشمند در اختیار دارند و همه آنها از همان باتری های سکه ای استفاده می کنند که می تواند حدود 6 ماه دوام آورد.

هر سه ساعت هیبریدی فسیل از تنوع رنگی برخوردارند. مدل کیت اسپید (Kate Spade) با دستبندهای چرمی در رنگ های رزگلد، نقره ای یا طلایی با سیاه و خاکستری یا صورتی خودنمایی می کنند. مدل نیز با قابی از استیل ضد زنگ و رنگبندی های مختلفی از دستبندهای چرمی همراه شده و ساعت امپوریو آرمانی (Emporio Armani) با ساختارهای متنوعی از فلز و دستبندهای چرمی، جلوه گری می کند.

قیمت گذاری برای ساعت دیزل و ساعت آرمانی هنوز به طور کامل مشخص نشده است و فقط حدس و گمان هایی درباره آن وجود دارد؛ اما ساعت هیبریدی کیت اسپید با برچسب قیمتی 250 دلار همراه است.

.

منبع: phonearena 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر