;
coinex

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی وان پلاس 3 تی در 2 دی‌ ماه عرضه خواهد شد

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی وان پلاس 3 تی در 2 دی‌ ماه عرضه خواهد شد

کمپانی چینی وان پلاس با انتشار پستی در فضای آنلاین اعلام کرد که آخرین پرچمدار این کمپانی یک نسخه سطح بالا خواهد داشت. این کمپانی قصد دارد تا در 22 دسامبر (2 دی ماه)، نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی وان پلاس 3 تی را عرضه کند.

در کنار پست قرار گرفته در شبکه اجتماعی ویبو، پوستری منتشر شده است که به سومین سالگرد راه اندازی این کمپانی اشاره دارد. کمپانی وان پلاس در 17 دسامبر سال 2013 تاسیس شد.

بر اساس این پست منتشر شده، معامله روز (flash sales) گوشی وان پلاس 3T در روزهای 17،20 و 22 دسامبر انجام خواهد شد و پس از آن نسخه 128 گیگابایتی گوشی وان پلاس 3 تی در 22 دسامبر عرضه می شود.

گوشی وان پلاس 3 تی

این نسخه می تواند برای طرفداران این کمپانی به عنوان یک هدیه کریسمس تلقی شود. کاربران با این نسخه فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار خواهند داشت. وجود 6 گیگابایت رم به مدیریت چند وظیفگی و بارگذاری بازی ها و برنامه های پر حجم کمک بسیار زیادی خواهد کرد. البته فراموش نکنید که گوشی OnePlus 3T به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 کوالکام با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز مجهز شده است.

گوشی وان پلاس 3 تی در درون خود یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار گرفته و در جلو نیز برای دوستداران سلفی یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در نظر گرفته شده است. دوربین جلو حتی برای افزایش کارایی در شرایط نوری کم به یک الگوریتم نرم افزاری خاص هم مجهز شده است.

گوشی وان پلاس 3 تی تنها به رنگ گان متال (Gun Metal) مجهز شده است؛ اما شنیده ها حاکی از آن است که یک نسخه طلایی رنگ نیز در دست ساخت است که احتمالا باید قبل از کریسمس وارد بازار شود.

گوشی وان پلاس 3 تی

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر