;
coinex

شرکت نینتندو، بازی سوپر ماریو ران را در اپ استور اپل منتشر کرد

شرکت نینتندو بازی سوپر ماریو ران را در اپ استور اپل منتشر کرد

شرکت بازی ساز نینتندو، بازی سوپر ماریو ران را در اپ استور اپل منتشر کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

زمان انتشار این بازی پر طرفدار برای دستگاه های ios نیز فرا رسیده است و شرکت نینتندو اعلام کرده که بازی سوپر ماریو ران (super Mario run) را بر روی اپ استور قرار داده است. این شرکت که به تازگی این بازی محبوب را برای دستگاه های ios ارائه کرده، آن را به صورت رایگان برای هواداران این بازی منتشر کرده است.

اگر شما پیش از این نیز با یکی از نسخه های سوپر ماریو بازی کرده باشید عنوان این بازی جدید شرکت ژاپنی تولید کننده بازی های سوپر ماریو، شما را شگفت زده خواهد کرد. طبق جزئیاتی که در رابطه با این بازی ارائه شده است، شما می توانید این بازی جدید از سری بازی های سوپر ماریو را تنها با یک دست انجام دهید.

بازی سوپر ماریو ران در دسته بندی بازی های آرکید (arcade) قرار می گیرد و بازیکن باید با استفاده از حرکات پرشی ماریو را از میان سدها و موانع سر راه عبور دهد. بر اساس زمان بندی های مختلف برای هر پرش، ماریو در بازی، واکنش های متفاوتی را از خود نشان می دهد. به همین دلیل نحوه کنترل و حرکت کاراکتر به طور کلی به بازیکن بستگی دارد.

در این بازی هدف بازیکن این است که سوپر ماریو بتواند شاهزاده پیچ را از چنگال غول این بازی نجات دهد. این بازی بر روی گوشی های هوشمند با شش دنیای مختلف ارائه می شود و در کل 24 مرحله متفاوت را در بر می گیرد.

در نسخه رایگان این بازی کاربر می تواند به سه حالت مختلف دسترسی داشته باشد؛ اما هر سه حالت، برای اجرا شدن نیازمند اتصال به اینترنت هستند. در حالت داستان (story mode) که با نام تور دور دنیا شناخته می شود بازیکن باید از شش محیط مختلف عبور کند تا بتواند شاهزاده را نجات دهد.

در حالت چالش (challenge mode) بازیکن می تواند به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کند و یا با بقیه بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازد. ویژگی اصلی این حالت این است که در هر سری تجربه متفاوتی از بازی برای شما فراهم خواهد شد.

در حالت سومی که در نسخه رایگان قرار دارد به بازیکن این امکان داده می شود که بتواند با استفاده از سکه ها و خدمه ای که به دست می آورد قلمروی حکمرانی خود را ساخته و آن را گسترش دهد. این حالت که toad rally نام دارد به بازیکن اجازه می دهد که قلمروهای منحصر به فردی را ساخته و با استفاده از ساختمان ها و جزئیات دیگر قلمروی خود را گسترش دهد. بازیکن می تواند ساختمان های خود را به وسیله خدمتکارانی که در حالت بازی چند نفره به دست آورده است، بسازد.

با این که بازی سوپر ماریو ران به صورت رایگان برای دانلود از اپ استور موجود است؛ اما بازیکنان برای دسترسی بدون محدودیت به این بازی باید آن را به قیمت 9.99 دلار خریداری کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر