;
coinex

هدیه شیائومی به کارمندان باسابقه خود؛ خرگوش های طلایی با عیار 24 !

هدیه شیائومی به کارمندان باسابقه خود؛ خرگوش های طلایی با عیار 24 !

هدیه شیائومی به کارمندان باسابقه خود، یک خرگوش طلایی با عیار 24 است! با فرا رسیدن تعطیلات کریسمس، شرکت های مختلف جهان برای کارمندان خود هدایا و پاداش های ویژه ای را در نظر می گیرند. این پاداش ها می تواند برای بسیاری از کارمندان لذت بخش بوده و خستگی یکسال کار را از تن آنها بیرون کند.

در سال های اخیر کمپانی های تکنولوژی نیز از راه هایی ویژه و استثنایی به کارمندان و اعضای عالی رتبه خود هدایا و پاداش های مختلفی داده اند. به تازگی کمپانی هواوی (سومین غول بزرگ گوشی ساز جهان) این کار را با اشتراک گذاشتن سهام شرکت به ارزش میلیون ها یوان به کارمندان وفادار خود، انجام داد. هر شرکتی برای خود راهی را در نظر می گیرد؛ اما شیائومی در این کار نیز برنامه مخصوصی برای اعضای باسابقه خود دارد.

هدیه شیائومی به کارمندان باسابقه

امروز خبر رسید که کمپانی شیائومی نیز برای اهدای پاداش های آخر سال، با در نظر گرفتن یک هدیه ویژه برای کارکنانی که به مدت 5 سال به این شرکت خدمت کرده اند، قصد دارد تا آنها را خوشحال کند. این خبر توسط مدیر روابط عمومی شیائومی، لیو فی (Liu Fei) با به اشتراک گذاشتن پستی در شبکه اجتماعی ویبو، منتشر شد.

استارتاپ خلاق چینی قصد دارد که کارکنان وفادار خود، که به مدت 5 سال است در این شرکت کار می کنند را با یک خرگوش طلایی خوشحال کند. خرگوش هایی که با طلای 24 عیار ساخته شده اند.

هدیه شیائومی به کارمندان باسابقه خود

تصاویری که امروز در فضای آنلاین از این هدایا منتشر شد، نشان می دهد که افراد زیادی این هدیه ویژه را دریافت خواهند کرد و البته موضوع دیگری را نیز روشن می کند. شیائومی، کارمندان وفادار زیادی دارد که بیش از 5 سال است در این کمپانی مشغول به کار بوده اند.

آیا چنین هدیه ویژه ای می تواند کارکنان شیائومی را خوشحال کند؟ به نظر که جواب این سوال بسیار مشخص خواهد بود. شما چگونه فکر می کنید؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر