;
coinex

شارژ سریع هواوی آنر مجیک چقدر سریع است؟

شارژ سریع هواوی آنر مجیک چقدر سریع است؟

سوپرایز هووای در سالگرد سه سالگی اش گوشی آنر مجیک بود که با قابلیت شارژ سریع همراه شده است. در این مطلب سعی داریم که بفهمیم، شارژ سریع هواوی آنر مجیک چقدر سریع است؟ برای بررسی بیشتر در ادامه با تکرا همراه باشید.

دو روز گذشته، روز بزرگی برای شرکت هواوی، به خصوص سری آنر بود. آنها مدل جدید تلفن های خود از سری آنر را به نام هواوی آنر مجیک (Honor Magic) منتشر و سالگرد سه سالگی این برند را نیز جشن گرفتند.

از زمان اعلام انتشار هواوی آنر مجیک، این تلفن دیدگاه های مثبتی را در کارنامه خودش ثبت کرده است. طرح آن منحصر به فرد و بدنه آن قوی است. این دستگاه همچنین ویژگی های سخت افزاری فوق العاده ای را با اینکه آخرین نوع در بازار نیستند را داراست. یکی از نقاط قوت آن، باتری و شارژ سریع هواوی آنر مجیک است و اولین چیزی بود که اعلام شد. در زمان انتشار گفته شد که باتری 2900 میلی آمپر ساعتی آنر مجیک می تواند با استفاده از شارژر 5 ولتی|8 آمپر (40 وات) خود، از 0 تا 90 درصد را در 30 دقیقه شارژ کند. برای اثبات این ادعا یک نفر باید آن را تست می کرد.

شارژ سریع هواوی آنر مجیک توسط پن جیوتنگ انجام شد که نتایج آن به شرح ذیل است:

5 دقیقه از شارژ شدن گذشت = 24 درصد شارژ

10 دقیقه از شارژ شدن گذشت = 43 درصد شارژ

20 دقیقه از شارژ شدن گذشت = 70 درصد شارژ

30 دقیقه از شارژ شدن گذشت = 89 درصد شارژ

تاثیرگذار نبود؟ قطعا حیرت انگیز بود. پان جیوتنگ حتی گفت که در زمان شارژ شدن، دستگاه فقط مقدار کمی گرم شد.

طبق گفته شرکت آنر، شارژر، کابل متصل به آن و خود دستگاه تلفن یک ریز قطعه هوشمند درونی دارند که دمای شارژ شدن را کنترل می کند و یک حمایت سراسری را در کل دستگاه برای شارژ شدن سریع و ایمن، برقرار می کند.

در نتیجه، اگر قصد استفاده از ویژگی شارژ سریع هواوی آنر مجیک را دارید حتما باید از شارژر همراه آن استفاده کنید. ما امیدواریم که شرکت آنر امکان تهیه شارژر به صورت جداگانه را برای مشتریانی که شاید آن را گم کنند یا یک شارژر اضافه بخواهند، فراهم کند.

در حال حاضر، تکنولوژی شارژ سریع آنر مجیک، این دستگاه را به سریعترین در بازار تبدیل کرده است؛ اما باید انتظار آزمایشات دیگری از این گوشی با تکنولوژی های شارژ سریع دیگر از جمله دش شارژ وان پلاس (OnePlus Dash Charge) و یو اس بی سی پاور دلیوری از پیکسل (Pixel USB-C Power Delivery) را داشته باشیم.

.

منبع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر