;
coinex

گجت گوگل هوم می تواند قابلیت های زیادی از اخبار و سلامتی گرفته تا سفارش غذا را به ارمغان بیاورد

گجت گوگل هوم می تواند قابلیت های زیادی از اخبار و سلامتی گرفته تا سفارش غذا را به ارمغان بیاورد

گجت گوگل هوم (google home) می تواند برای شما قابلیت های زیادی از اخبار و سلامتی گرفته تا سفارش غذا را به ارمغان بیاورد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت گوگل که به تازگی قابلیت های جدید دستگاه google home را به علاقمندان معرفی کرده است با سازندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند، همکاری هایی را انجام داده است تا بتواند با فراهم آوردن وسایل خانگی هوشمند و سرویس های مرتبط، گوگل هوم را بیش از پیش کاربردی کند.

در اعلامیه جدید گوگل، قابلیت های زیادی به برنامه این دستگاه اضافه شده است.  هم اکنون کاربران این برنامه می توانند با دستیار هوشمند تعبیه شده در آن صحبت کرده و یا ازسرویس های ارائه شده توسط  برندهای بزرگی مانند Food network و NRP بهره ببرند.

برای استفاده از این قابلیت جدید کافی است از گوگل هوم بخواهید که با یکی از این سرویس دهندگان تماس برقرار کند و یا اینکه اطلاعات بیشتری را در باره آنها به شما ارائه کند. این بدین معناست که شما با استفاده از گجت گوگل هوم می توانید بگویید: ” لطفا تیتر اصلی اخبار را از CNBC نشان بده” و بقیه کار را به گوگل هوم بسپارید تا به سرعت آن چه را که تقاضا کرده بودید، در اختیار داشته باشید.

جالب است بدانید که CNBC تنها رسانه ای نیست که با این شرکت همکاری می کند. گجت گوگل هوم می تواند از رسانه های دیگری مانند وال استریت ژورنال، هاف پست، NBC و یا ونچربیت را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید به راحتی با پرسیدن یک سوال از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید و این اطلاعات را از WebMD دریافت کنید و یا از گوگل هوم بخواهید که برایتان از رستوران غذا سفارش دهد و یا دستور پخت غذای مورد علاقه یتان را نشان دهد.

گجت گوگل هوم می تواند با استفاده از سایت معتبر Bartender به شما پیشنهاد نوشیدنی دهد. قابلیت های گوگل هوم تنها به این موارد ختم نمی شود! شما با استفاده از این سرویس ارائه شده توسط گوگل، می توانید لیست کارهای روزانه خود را مدیریت کنید. پیشنهاد هایی در رابطه با برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی دریافت کنید، خود را با بازی های مختلف سرگرم کنید و یا حتی یک زبان جدید یاد بگیرید.

این برنامه با ارائه گزینه های بسیار زیادی به کاربر این امکان را می دهد که از میان آنها موارد پرکاربرد خود را انتخاب کرده و با استفاده از برنامه گوگل هوم آن را در دستگاه گوگل هوم (Home device) فعال کند. البته بعضی از این موارد ممکن است کاربرد کمتری در زندگی روزمره داشته باشد. مسلما دریافت اخبار می تواند ویژگی پرکاربردی برای بسیاری از افراد باشد؛ اما بازی های این دستگاه ممکن است، کمتر از موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و بیشتر برای این وسیله، جنبه تبلیغاتی دارد و یا قابلیتی که به عنوان روانکاو هوشمند ارائه شده است چیزی بیش از یک ربات گفت و گوی معمولی به نظر نمی رسد. با این حال خدمات ارائه شده توسط گوگل هوم به طور کلی بسیار تاثیرگذار هستند و چشم اندازی از زندگی های هوشمند آینده را ارائه می کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر