;
coinex

فروش گوشی های اپل در اندونزی چه بهایی خواهد داشت؟

فروش گوشی های اپل در اندونزی چه بهایی خواهد داشت؟

اپل برای فروش گوشی هایش در اندونزی چه بهایی را می پردازد؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی اپل 44 میلیون دلار را در یک مرکز R & D اندونزیایی سرمایه گذاری کرده بود تا بتواند مجوز فروش گوشی های آیفون 7 خود را در این کشور بگیرد.

این سهام در طی 3 سال تکمیل می شود و سرمایه گذاری در سال 2017 و با یک قانون ارتباط از راه دور که دولت اندونزی در همان سال معرفی می کند، نتیجه خواهد داد. برای سال آینده، تمام گوشی های هوشمند مجهز به اینترنت 4G که در این کشور به فروش رفته اند باید 30 درصد یا بیشتر دارای “محتوای داخلی” باشند که شامل نرم افزار، سخت افزار یا تعهد سرمایه گذاری باشد.

اگر یک تولید کننده این شرایط را دارا باشد یک “گواهی محتوای داخلی” به او اهدا می شود که به او اجازه پخش دستگاه ها با قیمت 6 میلیون روپیه (448 دلار) و بیشتر را خواهد داد.

آژانس خبری رویترز برای تایید رقم سرمایه گذاری به دفتر شرکت اپل رفت ولی این شرکت از صحبت در این رابطه خوداری کرد و فقط به مصاحبه ای در 2015 که اپل در آن اقرار به طرح ریزی برای ساخت مرکز برنامه های ios در این کشور کرده بود، اشاره کرد.

این مایه تعجب نیست که کمپانی اپل در صدد افزایش قدرت خود در بازار گوشی های هوشمند اندونزی است. این کشور جمعیتی بالغ بر 225 میلیون دارد که اکثر آنها را جوانان و دوست‌داران تکنولوژی تشکیل می دهند.

این غول تکنولوژی راه زیادی را برای رقابت با سامسونگ و اوپو که در میان مردم اندونزی محبوب ترین ساخته های تکنولوژی هستند، دارد. 26 درصد از فروش گوشی های هوشمند در این کشور در نیمه دوم سال 2016 متعلق به شرکت سامسونگ و 19 درصد فروش از آن شرکت چینی اوپو است. هر دو کمپانی در این کشور کارخانه تولید  گوشی های هوشمند خود را دارند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر