;
coinex

گوشی ساز چینی، یک گوشی هوشمند تیتانیومی با قیمت 11.5 میلیون تومان را راهی بازار کرد

‌‌گوشی ساز چینی یک گوشی هوشمند تیتانیومی با قیمت 11.5 میلیون تومان را راهی بازار کرد

یک تولید کننده چینی، یک گوشی هوشمند تیتانیومی بالا رده با نام گوشی 8848 را با قیمتی افسانه ای راهی بازار کرد. این گوشی با برچسب قیمت 2،880 دلار (چیزی در حدود 11.5 میلیون تومان) فروخته خواهد شد.

این کمپانی گوشی هایی را طراحی کرده که به نظر، به گوشی هایی که با طراحی های منحصر به فرد شرکت بریتانیایی ورتو (Vertu) ساخته می شود، شبیه است – ورتو یک تولید کننده تلفن های همراه انگلیسی است که گوشی هایی بسیار لوکس، دست ساز و البته گران قیمتی را طراحی می کند –

این گوشی هوشمند تیتانیومی به طور مشترک توسط 8848 و موزه پالاس که یک کاخ سلطنتی در داخل شهر ممنوعه چین است، توسعه یافته است. گفته شده است که این گوشی توسط لارنس هسو (Lawrence Hsu) طراحی شده و طرح یک اژدها که درواقع مضمونی از طرح های آثار هنری داخل کاخ سلطنتی در چین است، بر روی آن خودنمایی می کند.

این گوشی نه تنها با یک برچسب قیمتی بالا همراه شده بلکه ویژگی های دیگری نیز آن را بسیار خاص تر کرده است. تندیس یک اژدهای حکاکی شده از طلای 18 عیار و تلفیق آن با چرم گوساله، نمایی لاکچری به آن بخشیده است. این گوشی در رنگ های سیاه، خاکستری، صورتی و زرد در دسترس است.

گوشی هوشمند تیتانیومی

مشخصات این گوشی هوشمند تیتانیومی نیز تا حدودی قابل تامل است. گوشی 8848 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی است که از یک تراشه هشت هسته ای کوالکام قدرت می گیرد. 4 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود.

یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جا خوش کرده و در جلو یک دوربین حیرت انگیز 30 مگاپیکسلی برای دوست‌داران سلفی در نظر گرفته شده است. این گوشی دو سیمکارته بوده و هر دو سیم کارت آماده بکار است.

گوشی هوشمند تیتانیومی 8848 با تم کاخ سلطنتی چین، با برچسب قیمتی 11.5 میلیون تومانی همراه شده و به احتمال زیاد در طول تعطیلات سال نو میلادی به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر