;
coinex

فروش فوق العاده مایکروسافت در تعطیلات آخر سال سرمایه بزرگی را به این شرکت تزریق کرد

فروش فوق العاده مایکروسافت

فروش فوق العاده مایکروسافت در تعطیلات آخر سال سرمایه بزرگی را به این شرکت تزریق کرد. دستگاه های سرفیس پرو 4 و اچ پی الیت ایکس 3 در صدر پرفروش ها قرار گرفتند . برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

فروش فوق العاده مایکروسافت در تمامی فروشگاه های این شرکت ادامه دارد. قسمت بزرگی از این فروش مربوط به فروش آنلاین این محصولات است. اگر تا قبل از سه شنبه 20 دسامبر محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید، این شرکت آن را تا قبل از 24 دسامبر (4 دی‌ماه) به دست شما خواهد رساند.

این شرکت اعلام کرده است که هزینه ارسال تمامی محصولات رایگان خواهد بود. تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ تکنولوژی شامل تخفیفات آخر سال نیز می شود. از پرفروش ترین آنها می توان به قاب محافظ دستگاه مایکروسافت سرفیس پرو 4 اشاره کرد. با انتخاب رنگ مشکی این محصول می توانید به میزان 299.99 از قیمت اصلی 429.99 دلاری آن، تخفیف بگیرید.

این محصول علاوه بر محافظت از دستگاه به عنوان یک کیبورد QWERTY نیز کاربرد دارد. خود دستگاه Microsoft surface pro 4 نیز شامل این تخفیفات می شود. انواع مدل هایی که توسط این شرکت عرضه شده است با سرفیس پرو 4 که به 256 گیگابایت و پردازنده اینتل core i5 و رم 8 گیگابایتی مجهز شده، شروع می شود و تا مدل ارتقا یافته 1 ترابایتی مجهز به اینتل core i7 و 16 گیگابایت رم ادامه دارد. قیمت پایه این محصول 1199 دلار و قیمت بالاترین مدل سرفیس پرو 4، حدود 2399 دلار اعلام شده است.

شما می توانید با انتخاب مایکروسافت سرفیس پرو 4 بدون کیبورد، 200 دلار ذخیره کنید و یا اینکه بسته ویژه این شرکت که به نام ملزومات سرفیس پرو 4 عرضه شده را خریداری کنید. این بسته با قیمت 1197.19 ارائه می شود و شامل سرفیس پرو 4، کیبورد محافظ، برنامه و سرویس آفیس 365 (به مدت یک سال) می شود.

اگر قصد خرید محصولات واقعیت مجازی را دارید نیز می توانید میان هدست های وایو اچ تی سی و هدست واقعیت مجازی ریفت انتخاب کنید. شرکت مایکروسافت هدست وایو اچ تی سی را با قیمت 799 دلار ارائه می کند و به همراه آن یک کارت هدیه به ارزش 100 دلار می دهد. هدست آکیلس ریفت نیز با قیمت 599 دلار و با همان مقدار هدیه به فروش می رسد و اگر می خواهید که گوشی هوشمند جدیدی خریداری کنید.

شاید شما بخواهید که گوشی پرچمداری با سیستم عامل ویندوز 10 بخرید. برای اینکار بهتر است از میان محصولات بازار فبلت HP Elite x3 را انتخاب کنید. فروش ویژه مایکروسافت شامل این محصول شده و می توانید نسخه آنلاک این گوشی 5.96 اینچی را با 150 دلار تخفیف به قیمت 649 دلار دریافت کرده و به همراه آن از بسته تجهیزات این گوشی که شامل پایه رومیزی می شود نیز بهره ببرید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر