;
coinex

نظرات منفی درباره بازی ماریو ران سقوط ارزش سهام نینتندو را به همراه داشت

بازی ماریو ران

نظرات منفی منتشر شده درباره بازی ماریو ران (Super Mario Run) سقوط ارزش سهام شرکت نینتندو را به همراه داشت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اولین تجربه شرکت تولیدکننده بازی های رایانه ای نینتندو در رابطه با تولید بازی برای گوشی های هوشمند، آنطور که انتظار می رفت مثبت نبوده است. این شرکت پس از دریافت بازخوردهای منفی در رابطه با این بازی برای دستگاه های آی او اس، با افت 11 درصدی ارزش سهام خود روبه‌رو شد. بازی Super Mario Run هفته پیش بر روی اپ استور قرار گرفت تا کاربران سیستم عامل آی او اس بتوانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.

با اینکه نینتندو ادعا کرده است که در کشورهای بسیاری این بازی در صدر پرفروش ها قرار گرفته است؛ اما طبق آن چه شرکت اپل از میزان رضایتمندی کاربران از این بازی ارائه کرده است، آنها به بازی سوپر ماریو ران امتیاز 2.5 ستاره از 5 ستاره را داده اند که رتبه ناامید کننده ای برای چنین نام بزرگ و پرطرفداری محسوب می شود.

تعداد بسیاری از کاربران این بازی، از اینکه نینتندو تنها سه مرحله اول را به صورت رایگان ارائه کرده است، شکایت خود را ابراز کرده اند. در حالی که بیشتر بازی هایی که در بازار ارائه می شوند به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. برای دریافت نسخه کامل بازی ماریو ران کاربر بایستی این بازی را به قیمت 10 دلار خریداری کند.

این قیمت در مقایسه با دیگر بازی های موجود در اپ استور اپل، بسیار بالا است. عده دیگری نیز از نحوه اجرای این برنامه انتقاد کردند. این بازی برای اجرا نیازمند اینترنت می باشد و در صورت در دسترس نبودن اینترنت، بازی نیز از دسترس کاربر خارج می شود. همین امر کاربران را محدود به مکان و زمان خاصی برای اجرای این برنامه می کند.

البته در طرف مقابل عده ای نیز معتقدند که بازی ماریو ران ارزش قیمت تعیین شده را دارد؛ چرا که شرکت نینتندو با ارائه این محصول جدید برای گوشی های موبایل، در واقع بازی ماریوی کاملی را برای اولین بار بر روی این نوع دستگاه ها ارائه می کند. این دسته از طرفداران بازی ماریو ادعای خود را با دلایل دیگری نیز توجیه می کنند که از آنها می شود به عدم تبلیغات در حین بازی و یا وجود تبادلات این چنینی در بازی ماریو ران اشاره کرد. در حالی که این نوع فعالیت ها در بازی های این چنینی بسیار معمول است.

با اینکه سقوط سهام نینتندو می تواند کمی مشکل آفرین باشد؛ اما این بدین معنا نیست که شرکت نینتندو محصول بدی را تولید کرده است. چراکه هنوز برای قضاوت نهایی در مورد این بازی زود است و باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که این بازی در حال حاضر فقط بر روی اپ استور قرار گرفته و قرار است به زودی برای دستگاه های اندرویدی و دیگر سیستم عامل ها نیز عرضه شود. در این صورت می شود به هرگونه تغییرات در قیمت نهایی این محصول نیز امیدوار بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر