;
coinex

اپلیکیشن WelectGo در ازای تماشای فیلم‌ های تبلیغاتی، بلیط رایگان اتوبوس ارائه می‌دهد

اپلیکیشن WelectGo

اپلیکیشن WelectGo یک نرم افزار آلمانی است که در ازای تماشای فیلم‌ های تبلیغی به شما بلیط رایگان اتوبوس ارائه می ‌دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر شما می ‌توانستید بین خرید یک بلیط اتوبوس و یا نگاه کردن 4 ویدئوی تبلیغی که در ازای آن بلیط رایگان دریافت کنید، کدام را انتخاب می‌ کردید؟ با توجه به گزارش‌ های اخیر، کمپانی آلمانی که اپلیکیشن WelectGo را طراحی کرده است، بسیاری از افراد مورد دوم را انتخاب خواهند کرد.

این نرم افزار برنامه‌ای ساده؛ اما با ایده‌ای جدید است. ابتدا بلیطی که می‌ خواهید را انتخاب می ‌کنید، سپس چهار فیلم تبلیغی که هرکدام حدود 20 ثانیه هستند را مشاهده کرده، حال شما یک بلیط رایگان برای سیستم حمل و نقل دوسلدورف دریافت خواهید کرد. قیمت این بلیط ها معمولا چیزی بین 2.60 تا 2.70 یورو است؛ اما به نظر می‌رسد اکثریت مردم ترجیح می ‌دهند به جای اینکه برای این بلیط ها خرج کنند، آنها را با دیدن فیلم های تبلیغاتی دریافت کنند.

زمانی که این نرم افزار ارائه شد، یکی از سازندگان برنامه انتظار داشت که تا پایان سال برنامه بیش از هزار کاربر را جذب خواهد کرد. با این حال، در میان تعجب کارکنان این کمپانی، چیزی بیش از 20 هزار کاربر و یا مسافر از بلیط های رایگان آنها استفاده کرده‌اند. از آن جایی که کمپانی انتظار این حجم از استقبال را نداشته، خود را آماده نکرده و برای تبلیغات بیشتری برنامه ریزی نکرده است؛ بنابراین در حال حاضر تعداد بلیط های رایگان محدود شده است.

تبلیغ کنندگان این توانایی را دارند تا مشخص کنند که هر فرد تا چند بار قادر به دیدن ویدیوهای آنها باشد؛ بنابراین اگر فردی از سیستم حمل و نقل عمومی زیاد استفاده می ‌کند، ممکن است با کمبود فیلم تبلیغاتی مواجه شود. در حال حاضر این موضوع چالش اصلی برای توسعه دهندگان است، آنها قصد دارند خود را برای روبرو شدن با تقاضاهای زیاد و غیر منتظره آماده کنند.

در حال حاضر اپلیکیشن WelectGo تنها از بلیط های خاصی پشتیبانی می ‌کند و فقط در دوسلدورف آلمان قابل استفاده خواهد بود؛ اما با توجه به استقبال زیادی که از اپلیکیشن WelectGo شده، جای تعجبی نیست که در آینده ‌ای نزدیک هر دوی این محدودیت‌ ها برداشته شوند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر