;
coinex

مدل اولد آیفون 8 دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود

مدل اولد آیفون 8

مدل اولد آیفون 8 دارای صفحه نمایش منحنی خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت اپل اعلام کرد که در حال امتحان کردن کلیدهای لمسی جدید است و مدل اولد آیفون 8 دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود. تا این زمان دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که حداقل یکی از مدل های گوشی آیفون 8 داری نمایشگر اولد خواهد بود و تقریبا تمام پنل جلویی آن را نمایشگر گوشی تشکیل می دهد که این به این معنی آن است که کمترین حاشیه در اطراف این دستگاه وجود خواهد داشت.

اگر قرار باشد خبری را از رسانه های کره ای باور کنیم، قطعا این خبر خواهد بود که یکی از منابع گزارش داده ” مدل اولد آیفون 8 دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود زیرا کمپانی اپل درخواست نمایشگرهای اولد تمام پلاستیکی و نه شیشه ای را به سامسونگ داده است. سامسونگ قابلیت فراهم کردن چیزی بالغ بر 100 میلیون واحد از صفحه نمایشگرهای اولد منحنی به کمپانی اپل را دارد.”

اشاره ای که به پلاستیکی بودن پنل های اولد شد به این معنا است که قطعاتی که اپل سفارش داده به جای شیشه از زیر لایه های پلاستیکی ساخته شده اند و می توانند خم شوند. ما خیلی راجع به این نتیجه گیری مطمئن نیستیم که بخاطر این حقیقت، تمام لبه های دستگاه منحنی باشند؛ ولی تمام صفحه نمایشگرهای انعطاف پذیر اولد سامسونگ، از گوشی گلکسی راوند (Galaxy Round) به بعد، با زیر لایه های پلاستیک ساخته شده بودند. اما تا این تاریخ فقط از یک یا دو طرف، مانند اس 7 اج، انحنا داشتند و تا به حال در تمام سطوح منحنی نبودند.

اگرچه شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 8 قرار است دارای یک مدل “تمام صفحه” در جلو، با انحنا در بالا و پایین و بدون داشتن دکمه هوم به صورت فیزیکی، باشد. پس ممکن است آیفون 8 هم نمایشگرهای اولد پلاستیکی خود را با همین استایل استفاده کند. این ویژگی اضافه شده به اپل، طبق گفته منابع، به صورت یک گوشی تاشو یا صفحه نمایشگر فوق انعطاف پذیر جادویی نخواهد بود؛ ولی ظاهرا تیم مربوطه در تلاش برای ایجاد کردن گزینه های تاچ جدید برای لبه ها هستند.

طبق گفته یک منبع ” آیفونی که در راه است احتمالا از یک تکنولوژی لمسی جدید برخوردار باشد. این ویژگی دستگاه را قادر می کند که با تماس کاربر با هر یک از لبه های آن، پاسخ بدهد، اما اپل ممکن است این تکنولوژی را نپذیرد”.

تیمی از کوپرتینو در حال آزمایش است که صفحه نمایش اولد منحنی به جز اینکه فقط دارای زیبایی بوده، کارایی های دیگری را نیز داشته باشد. گوشی های خمیده شرکت سامسونگ تاکنون به جز زیبایی، کارایی خاصی از نمایشگر خمیده خود نگرفته است. البته اپل هنوز چند ماه برای آزمایشات بیشتر و گرفتن تصمیم نهایی خود زمان دارد.

آیفون 8 با نمایشگر اولد یک محصول پیچیده خواهد بود و برای تولید آن در تعداد زیاد، تولیدکنندگان قطعات اگر می خواهند تا آخر تابستان کار را تمام و در پاییز این محصول را ارائه کنند، باید پروسه تولید را در اوایل بهار شروع کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر