;
coinex

گلکسی نوت 7 در صدر پر استفاده ترین گوشی های اندرویدی قرار گرفت

پر استفاده ترین گوشی های اندرویدی

در گزارش جدیدی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در صدر پر استفاده ترین گوشی های اندرویدی قرار گرفت؛ با اینکه این گوشی از سطح بازار جمع آوری شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه تکرا همراه باشید.

چرا گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 برای خریداران گوشی های هوشمند تا این حد جذاب بوده است؟ با اینکه اعلام شده است که بعضی از این گوشی ها در حال استفاده و یا شارژ شدن منفجر شده اند؛ اما با این حال فروش این گوشی بیشتر از گوشی های اندرویدی هم رده اعلام شده است. پس از اینکه خبرهایی از انفجار چند دستگاه از این گوشی های شرکت سامسونگ در فضای مجازی انتشار یافت، این شرکت در اعلامیه ای از کاربران این دستگاه خواست که آن را به فروشگاه های سامسونگ پس داده و در عوض آن گوشی دیگری را به دلخواه انتخاب کنند.

با وجود این، باز هم کاربران این گوشی از مجموع کاربران سه گوشی وان پلاس 3T، ال جی وی 20 و گوشی ویژه اچ تی سی بولت، بیشتر  بوده و در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران از آن بهره می برند.

آنچه که درباره این گوشی حیرت انگیز بوده این است که در بعضی از مناطق در آپدیت جدید سیستم عامل این گوشی، شرکت سامسونگ از شارژ بیشتر از 60 درصد باتری های این گوشی جلوگیری کرده است. حتی در گزارشی اعلام شده است که از امروز کاربران آمریکایی این گوشی به روزرسانی جدیدی را دریافت خواهند کرد که در آن قابلیت استفاده دارندگان گوشی های نوت 7 از اینترنت همراه سیم کارت حذف شده است. با وجود تلاش های این چنینی شرکت سامسونگ برای باز پس گیری گوشی های نوت 7 و جمع آوری آنها از سطح بازار، هنوز هم عده زیادی تمایل دارند که به استفاده خود از این فبلت ادامه دهند.

این گوشی هوشمند اولین مدل از سری گوشی های گلکسی نوت است که با گرفتن گواهینامه IP ، قابلیت این را دارد که در زیر آب نیز عمل کند. این گوشی همچنین مجهز به اسکنر فوق پیشرفته عنبیه چشم است. اخیرا گزارشی در رابطه با پر استفاده ترین گوشی های اندرویدی نیمه دوم سال میلادی منتشر شده است. در این گزارش استفاده جهانی این گوشی در سه ماهه سوم و چهارم از دیگر رقبای اندرویدی خود بیشتر بوده است.

البته لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 edge در این رتبه بندی حضور نداشته اند. استفاده از این گوشی در ماه اکتبر به بیشترین میزان خود رسیده بود و تا ماه نوامبر گلکسی نوت 7 به صدر نشینی خود در این جدول ادامه داد تا اینکه شرکت سونی با ارئه گوشی سونی اکسپریا XZ خود توانست از شرکت سامسونگ پیشی بگیرد.

با مشاهده این آمار می توانیم بفهمیم که در واقع خبر انفجار گلکسی نوت 7 چقدر به تولید کننده این دستگاه خسارت وارد کرده است، چراکه اگر این اتفاق نمی افتاد این گوشی پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به پدیده ای در میان گوشی های اندرویدی را دارا بود. اعلام شده است که این شرکت حدود 7 میلیارد دلار از درآمد حاصل از فروش گوشی های هوشمند خود را به دلیل این اتفاق از دست داده است، در حالی که این گوشی می توانست فبلت موفقی در بازار های جهانی باشد.

 علاوه بر این، این انفجارها به برند شرکت سامسونگ و سری نوت گوشی های هوشمند این شرکت خدشه وارد کرده و ممکن است که در صورت انتشار سامسونگ گلکسی نوت 8 استقبال از این گوشی به اندازه مدل های قبلی نباشد؛ چراکه عده ای اطمینان خود را به این نام از دست داده اند و به نظر می رسد که این اتفاق ضربه سختی را به شرکت سامسونگ وارد کند. البته شاید اگر گوشی گلکسی نوت 8 در سال آینده منتشر شود تمام آن چه درباره گوشی قبلی این شرکت اتفاق افتاده است به دست فراموشی سپرده شده و این گوشی بتواند زیان های به بار آمده را تا حدی جبران کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر