;
coinex

گوشی ‌های گلکسی A3 و گلکسی A5 مدل 2017 اواسط ژانویه عرضه می‌شوند

 گوشی ‌های گلکسی A3 و گلکسی A5 مدل 2017 اواسط ژانویه عرضه می‌شوند
سامسونگ قصد دارد گوشی ‌های گلکسی A3 و گلکسی A5 مدل 2017 را اواسط ژانویه عرضه کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که در اواسط ماه دسامبر هستیم، سری جدید گوشی ‌های هوشمند گلکسی A کمپانی سامسونگ هیچ حرکت خاصی نکرده‌اند. در طول چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از حداقل سه مدل جدید گلکسی A فاش شده است؛ اما همچنان سامسونگ در انتشار آنها تعلل می ‌کند.

با توجه به گزارش‌ های گذشته، قرار بود گوشی ‌های گلکسی A3 و گلکسی A7 و گلکسی A5 مدل 2017 در ماه دسامبر پرده برداری شده و در بازار عرضه شوند؛ اما به نظر می ‌رسد که سامسونگ زمان عرضه این گوشی ها را تا ماه ژانویه به تعویق انداخته است.

رولاند کوانت، فاش کننده معروف، ادعا دارد که دو مدل از سری گوشی‌ های هوشمند گلکسی A که در بالا ذکر شد در اواسط ماه ژانویه در اروپای غربی روانه بازار خواهند شد. گلکسی A3 و گلکسی A5 مدل 2017 در رنگ‌های سیاه، آبی، طلایی و صورتی در دسترس خواهند بود.

با توجه به گفته ‌های منبع ذکر شده، گلکسی A3 مدل 2017 دارای قیمت 349 یورو خواهد بود، این در حالی است که گلکسی A5 2017 مقداری گران ‌تر و با قیمت 449 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سومین و قدرتمندترین مدل گوشی‌ های هوشمند سری گلکسی A، یعنی گلکسی A7 مدل 2017 به همراه دو مدل دیگر، روانه بازار اروپا نخواهد شد. با این حال، این موضوع به این معنی نیست که این دستگاه در تاریخی بعد از تاریخ عرضه دو مدل دیگر، در اروپا راهی بازار خواهد شد.

ما همچنین انتظار داریم در ماهی که قرار است این گوشی‌ ها در بازار اروپای غربی ارائه شوند، سامسونگ حوزه عرضه گوشی‌های سری گلکسی A خود را به دیگر کشورهای اروپایی نیز گسترش دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر