;
coinex

نسخه جدید لپ‌تاپ دل XPS 15 معرفی شد

نسخه جدید لپ‌تاپ XPS 15 از شرکت دل با سخت افزاری قدرتمندی در راه است. لپ‌تاپ XPS 15 قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود.

شرکت آمریکایی دل اخیرا از نسخه جدید لپ‌تاپ دل XPS 15 رونمایی کرده است که با سخت افزاری قدرتمند و امروزی یک محصول با کیفیت و مالتی مدیا تلقی می‌شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به محصول جدید دل داشته باشیم.

لپ‌تاپ XPS 15 از شرکت دل که با شماره مدل XPS 15 9560 شناخته می‌شود یک محصول تمام عیار و قدرتمند خواهد بود که می‌تواند برای استفاده برنامه نویسان و گرافیست‌ها به دلیل سخت افزار و عملکرد بسیار مطلوب در بحث پردازش یک گزینه بسیار مناسب باشد. این لپ‌تاپ به پردازنده‌های جدید شرکت اینتل، پردازنده‌های نسل هفتمی کبی لیک مجهز است. همچنین لپ‌تاپ دل XPS 15 به تراشه گرافیکی از سری پاسکال، انویدیا GeForce GTX 1050 مجهز شده شده است.

نسخه جدید لپ‌تاپ XPS 15 از شرکت دل با سخت افزاری قدرتمندی در راه است. لپ‌تاپ XPS 15 قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود.

لپ‌تاپ XPS 15 9560 از شرکت آمریکایی دل قرار است در کانفینگ‌هایی با پردازشگر اصلی متفاوت اما با پردازشگر گرافیکی یکسان تولید شود به طوری که باید منتظر نسخه جدید لپ‌تاپ XPS 15 با پردازنده‌های Core i3-7100HQ، Core i5-7300HQ و Core i7-7700HQ در بازار باشیم. هنوز شرکت دل مشخص نکرده است که تراشه گرافیکی به کار رفته در نسخه جدید لپ‌تاپ XPS 15 از چه مدلی است اما انتظار می‌رود در این لپ‌تاپ از تراشه گرافیکی GTX 1050 Ti با حافظه ۴ گیگابایتی یا تراشه گرافیکی GTX 1050 استاندارد (نسخه پایه) با حافظه ۲ گیگابایتی استفاده شده باشد. گفتنی است که نسخه جدید تنها در پردازشگر اصلی و پردازشگر گرافیکی تغییراتی داشته است و این لپ‌تاپ با طراحی قبلی، صفحه نمایش لمسی، سنسور اثر انگشت، کارت کیلر وای فای،دوربین ویدئویی ویندوز هلو تولید خواهد شد.

شرکت دل اعلام کرده است نسخه جدید لپ‌تاپ XPS 15 دارای 50 درصد عملکرد بهتر و بهبود یافته‌تر نسبت به نسخه پیشین خود است اما این کمپانی از قیمت و زمان عرضه این محصول صحبتی نکرده است و باید تا نمایشگاه CES 2017 منتظر این محصول ماند.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر