;
coinex

از این پس نتیجه جست و جوها در توییتر بر اساس ارتباط رده بندی می شوند

نتیجه جست و جوها در توییتر

از این پس نتیجه جست و جوها در توییتر بر اساس ارتباط رده بندی می شوند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اوایل امسال، توییتر کاربرانش را با تغییر نحوه نمایش توییت ها بسیار مضطرب کرد. به جای نشان دادن آنها برعکس ترتیب پست شدنشان، توییتر با استفاده از یک الگوریتم طراحی شده، پست هایی را که به نظر می رسید برای کاربر از اهمیت بیشتری برخوردارند، زودتر نمایش می داد. این الگوریتم در استفاده پیشین کاربران در توییتر کند و کاو می کرد تا به موضوع های مورد علاقه کاربر دست یابد. این موضوع کاربران را با این برنامه بیشتر درگیر می کرد.

از امروز، توییتر نحوه نمایش جستجوهای کاربران را نیز تغییر می دهد. به جای نشان دادن آخرین توییت های موجودی که با شرایط جستجوی کاربر همخوانی دارند، تب های بالایی اکنون نتایج جستجو را بر اساس ربط آنها نشان می دهند. نتایج خام از یک بازه زمانی بسیار بزرگتر جمع آوری و بر اساس یک مدل یادگیری ماشینی رده بندی می شوند.

یک نکته جالب که توییتر به آن اشاره کرده است این بود که برای کاربران دیدن سه نتیجه جستجوی کوچک در صفحه با درجه ربط به موضوع 9 ( 4 و 3 و 2 ) بسیار بهتر از دیدن یک نتیجه جستجوی بزرگ با درجه ربط به موضوع 7 است.

توییتر به تازگی متوجه شده است که چگونگی ارتباط کاربرانش با جستجوی این برنامه، بسیار مهم است. آن کاربرانی که با این روش جستجوی جدید آشنا شده اند و در حال استفاده از آن هستند، بیش از قبل توییت می کنند و زمان بیشتری را در این برنامه می گذرانند.

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر