;
coinex

گوگل و هواوی در حال تحقیق برای رفع باگ خاموش شدن گوشی نکسوس 6 پی هستند

رفع باگ خاموش شدن گوشی Nexus 6P

گوگل و هواوی در حال تحقیق برای رفع باگ خاموش شدن گوشی نکسوس 6 پی (Nexus 6P) هستند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

اخیرا گزارش شده بود که تعدادی از کاربران گوشی Nexus 6P با خاموش شدن ناگهانی دستگاه تلفن خود با وجود تمام نشدن شارژ باتری آن، روبرو شده اند. این گزارشات تقریبا مشابه با مواردی بود که برخی از کاربران آیفون 6 اس پیش تر تجربه کرده بودند و درست بعد از آپدیت گوشی Nexus 6P به اندروید 7.0 نوقا رخ می داد.

ابتدا هواوی از برعهده گرفتن این مشکل خودداری و اعلام کرد که این مشکل توسط نرم افزار گوگل ایجاد شده است و با توجه به اینکه تمام گزارشات بعد از آپدیت اندروید این دستگاه بود، احتمالا این ادعا صحیح بود. هرچند کاربرانی هم که به اندروید 6 مارشمالو بازگشتند، باز هم این مشکل را تجربه می کردند.

طبق گفته VentureBeat اکنون هم گوگل و هم هواوی در حال بررسی این مشکل هستند و مشخص شده که تعداد کاربرانی که به هر دو شرکت برای رفع این مشکل شکایت کرده اند، بیشتر از حد تصور است.

در شکایات درصد های مختلفی برای باتری گزارش شده که تلفن در آن زمان خاموش می شود، ولی اکثرا به 20 درصد اشاره کرده اند که مشابه مشکل کاربران آیفون 6 اس است. البته کاملا مشخص است که این دو مشکل هیچ ربطی به هم ندارند از آنجایی که این دو دستگاه هر دو از جعبه تغذیه ها و اجزای سازنده و نرم افزارهای کاملا متفاوتی استفاده می کنند، ولی همزمانی این اتفاقات با هم کمی عجیب به نظر می رسد.

بسیاری از گزارشات با اسکرین شات هایی از درصد باتری در زمان خاموش شدن تلفن همراه است.

رفع باگ خاموش شدن گوشی Nexus 6P

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر