;
coinex

تکنولوژی واقعیت مجازی در صفحات وب به کمک سامسونگ، محقق خواهد شد

تکنولوژی واقعیت مجازی در صفحات وب

تکنولوژی واقعیت مجازی در صفحات وب به کمک سامسونگ محقق خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گشتن و جستجو در اینترنت با یک هدست واقعیت مجازی، احتمالا یکی از بهترین روش ها برای مشاهده ی محتوای صفحات وب است. اکنون سامسونگ درصدد نزدیک کردن هرچه بیشتر کاربران به این تجربه با افزودن Gear VR به اپلیکیشن اینترنت در گوشی های تولیدی خود است.

آپدیت جدید قابلیت اعمال کردن پس زمینه دلخواه شما را برای نمایش در پشت صفحه اینترنت داراست. به گفته سامسونگ، این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با علاقه هرچه بیشتر به جستجو در اینترنت بپردازند، زیرا شما توانایی انتخاب پس زمینه ای متناسب با روحیه تان دارید. اگرچه که فعلا کاربران فقط اجازه انتخاب از مجموعه گردآوری شده توسط سامسونگ را دارند. این خبر بعد از معرفی ویژگی اسکای باکس (Skybox) منتشر شد، ویژگی ای که به هر وب سایت اجازه انتخاب پس زمینه ای واقعی از تصاویر 360 درجه می‌داد.

البته این آپدیت جدید از ویژگی های مهمتری از جمله اضافه شدن پشتیبانی واقعیت مجازی وب (WebVR support) برخوردار است، که به کاربران اجازه نمایش محتوای صفحات به صورت 360 درجه به جای نمایش آنها از طریق یک اپلیکیشن شخص ثالث را می دهد. ویژگی مهم دیگری که پیش تر اضافه شده بود، یکپارچگی بدون حاشیه اینترنت در گوشی های اندرویدی سامسونگ بود. به این معنی که داده های نمایش داده شده برای شما درست مشابه طرز نمایش در واقعیت مجازی هستند؛ حتی اگر با نوع قدیمی اینترنت آنها را جستجو کرده باشید که شامل تاریخچه ویدیوها، بوک مارک ها، تاریخچه جستجو و … می شود.

بسیاری از مردم به هدست های واقعیت مجازی دسترسی ندارند؛ ولی این تکنولوژی در سال های گذشته طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و شاید جستجوی وب با تکنولوژی واقعیت مجازی در آینده ای نه چندان دور به یک ویژگی بسیار عادی در گوشی های تلفن همراه تبدیل شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر