;
coinex

شیائومی ردمی نوت 4 با دور رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد؛ شیک و ارزان قیمت

گوشی ردمی نوت 4 از شرکت چینی شیائومی یکی از بهترین میان‌رده های بازار است که حالا ردمی نوت 4 در دو رنگ جدید، آبی و مشکی وارد بازار شده است.

شرکت چینی شیائومی در آستانه سال نوی میلادی و جشن کریسمس قصد دارد دو رنگ جدید و بسیار جذاب یعنی آبی و مشکی را به گوشی میان‌رده و بسیار خوش قیمت ردمی نوت 4 اضافه کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری و رنگ‌های جدید این تلفن هوشمند بیندازیم.

هنگامی که یک گوشی پس از مدتی با یک رنگ جدید و خاص تولید و روانه بازار می‌شود، در واقع یک موبایل جدید وارد بازار شده است. همانطور که می‌دانید موبایل هوشمند گلکسی اس 7 اج پس از مدتی با رنگ آبی مرجانی که در میان کاربران بسیار خاص و محبوب است، وارد بازار شد.

اما حالا کمپانی خوش نام و چینی شیائومی برای گوشی محبوب و قدرتمند خود که قیمت بسیار مناسبی دارد، دو رنگ جدید، مشکی و آبی (آبی یاقوتی) را طراحی و تولید کرده است تا افرادی که از این رنگ‌های محبوب در سال 2016 لذت می‌برند، به سمت خرید یک ردمی نوت 4 جذب شوند. شیائومی امیدوار است با این رنگ‌های جدید و جذاب که می‌توانند سلیقه کاربران خاص پسند را هم پوشش بدهد، سرعت فروش ردمی نوت 4 را بالا ببرد و به فروش این گوشی هوشمند جان تا‌زه‌ای ببخشد.

گوشی ردمی نوت 4 از شرکت چینی شیائومی یکی از بهترین میان‌رده های بازار است که حالا ردمی نوت 4 در دو رنگ جدید، آبی و مشکی وارد بازار شده است.

ردمی نوت 4 از شیائومی حالا با اضافه شدن دو رنگ جدید، دارای رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و آبی است. گفتنی است که رنگ آبی و مشکی در این محصول تنها در دو کانفینگ سخت افزاری یعنی 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد و خبری از نسخه ضعیف تر یعنی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نخواهد بود. قیمت رنگ‌های جدید تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد و همچنان می‌توانید نسه 32 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 143 دلار و نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 172 دلار خریداری کنید.

گوشی ردمی نوت 4 از شرکت چینی شیائومی یکی از بهترین میان‌رده های بازار است که حالا ردمی نوت 4 در دو رنگ جدید، آبی و مشکی وارد بازار شده است.

ردمی نوت 4 یک موبایل خوش قیمت و بسیار خوش ساخت و با کیفیت است که در سال 2016 توسط شیائومی عرضه شد. این گوشی یک موبایل دو سیم کارت با وزنی در حدود 175 گرم است که در سه نسخه با کانفینگ سخت افزاری متفاوت عرضه شده است به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک موبایل خوش قیمت و زیبا ردمی نوت 4 است. شیائومی ردمی نوت 4 به پردازنده شانزده هسته‌ای مدیاتک هلیو ایکس 20 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم، 16، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 4100 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری MIUI 8.0 مجهز شده است.

انتظار می‌رود شرکت شیائومی برای کریسمس که روز 5 دی ماه خواهد بود، تخفیف‌های بی‎‌نظیر و سورپرایزهایی ویژه برای کاربران در سراسر جهان در نظر گرفته است تا علاوه بر بالا بردن فروش خود بتواند مردم اروپا و آمریکا را نسبت به برند خود جذب کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر