;
coinex

گوشی هواوی نوا با رنگ مشکی آبسیدین عرضه خواهد شد

گوشی هواوی نوا به زودی با رنگ محبوب مشکی براق با به اصطلاح شرکت چینی هواوی Obsidian Black تولید و در بازار کشور چین عرضه خواهد شد.
موبایل پرچمدار سری نوا از شرکت هواوی یک گوشی هوشمند قدرتمند و با کیفیت است که حالا طبق اخبار منتشر شده، این موبایل هوشمند بعد از میت 9، پرچمدار حال و حاضر این شرکت است که به زودی با رنگ مشکی براق با به اصطلاح مشکی آبسیدین (Obsidian Black) عرضه خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به گوشی هواوی نوا (Huawei Nova) و رنگ جدید آن یعنی  Obsidian Black (مشکی براق) بیندازیم.

شرکت چینی هواوی که دیگر یکی از بزرگان و غول‌های صنعت تلفن هوشمند محسوب می‌شود، قصد دارد موبایل‌های بیشتری را با رنگ مشکی براق که در میان صاحبان تلفن‌های هوشمند در سال 2016 به یک رنگ محبوب و بسیار لاکچری تبدیل شد، عرضه کند. این رنگ توسط هواوی Obsidian Black نام گرفته است و فعلا تنها گوشی‌های هوشمند هواوی میت 9 و گوشی هواوی نوا به این رنگ مجهز شده‌اند.

گوشی هواوی نوا در زمان رونمایی و عرضه اولیه به بازار در ماه اکتبر سال 2016، دارای سه رنگ طلایی (Prestige Gold)، نقره‌ای (Mystic Silver) و خاکستری تیتانیوم (Titanium Grey) در بازار کشور چین بود؛ اما حالا رنگ مشکی آبسیدین ( Obsidian Black) نیز به خط تولید این شرکت اضافه شده است.

انتظار می‌رود رنگ مشکی آبسیدین یا به اصطلاح همان مشکی براق برای گوشی هواوی نوا ، همانند میت 9 با همان قیمت برای نسخه‌های دیگر عرضه شود و تفاوت قیمتی برای نسخه با رنگ مشکی براق وجود نداشته باشد که این خود نکته بسیار حائز اهمیتی است. در هر صورت تنوع رنگ بیشتر در موبایل قطعا باعث در بر گرفتن سلیقه‌های بیشتری در خریداران موبایل خواهد شد و افزایش فروش را در پی خواهد داشت به همین سبب هواوی روش درست و بسیار صحیحی را در پی گرفته است.

گوشی هواوی نوا به زودی با رنگ محبوب مشکی براق با به اصطلاح شرکت چینی هواوی Obsidian Black تولید و در بازار کشور چین عرضه خواهد شد.

 رنگ مشکی براق اولین بار با رنگ جت بلک در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شد و توانست به سرعت محبوب شود. سپس در گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال، سامسونگ گلکسی اس 7 اج و میت 9 استفاده شد. همچنین در مورد رنگ مشکی براق باید گفت که زیبایی آن خیره کننده است و باعث می‌شود هر موبایلی بسیار لوکس به نظر برسد؛ اما یکی از مشکلات این رنگ، خط و خش پذیری بسیار بالا است تا حدی که شاید شما بعد از دیدن اتفاقات رخ داده برای موبایل‌هایی با این رنگ مثل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و میت 9 از خرید یک گوشی با رنگ مشکی براق منصرف شوید!

از مشخصات هواوی نوا باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.0 اینچی فول اچ دی با تراکم پیکسلی 441 پیکسل در هر اینچ، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3020 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

گوشی هواوی نوا به زودی با رنگ محبوب مشکی براق با به اصطلاح شرکت چینی هواوی Obsidian Black تولید و در بازار کشور چین عرضه خواهد شد.

گفتنی است که گوشی هوای نوا علیرغم ورود گوشی نوا پلاس (نسخه با صفحه نمایش بزرگ‌تر گوشی هواوی نوا) به بازار ایران، شانسی برای ورود این موبایل وجود ندارد. همچنین هم اکنون گوشی هواوی نوا پلاس با قیمتی در حدود 1 میلیون و 120 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه هواوی سرویس در ایران قابل خریداری است؛ اما به نظر نمی‌رسد گوشی نوا به طور رسمی و غیر رسمی وارد بازار کشورمان شود به همین سبب اگر به دنبال رنگ مشکی براق هواوی یا همان رنگ Obsidian Black هستید، بهتر است منتظر پرچمدار سری میت، هواوی میت 9 با این رنگ جذاب باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر