;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در چین تایید شد

گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در چین تایید شد
شایعات حاکی از آن است که دو گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) و سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Galaxy C7 Pro) در 21 ژانویه (2 بهمن) رونمایی خواهند شد. یکی از اولین گام ها برای معرفی یک گوشی در چین، به دست آوردن تاییدیه آژانس رگولاتوری چین، یعنی تنا است. گلکسی C7 Pro اوایل این ماه تاییدیه های لازم در سازمان نظارتی چین را به دست آورد و دیروز گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو توانست این تاییدیه را برای خود اخذ کند.

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، این دستگاه با شماره سریال SM-C5010 در تنا ظاهر شد و مشخصاتی که برای آن ذکر شده بدین شرح است.

گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) بوده و تراشه اسنپدراگون 626 در دل آن جای گرفته است، این تراشه شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای بوده و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 در کنار آن جای گرفته است. 4 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 64 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر نیز دیده می شود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز آن را تامین کند.

در گوشی سامسونگ Galaxy C5 Pro مدیریت نرم افزاری بر عهده سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود.

ضخامت این گوشی در 6.95 میلیمتر محدود شده و سامسونگ به جای آنکه از خطوط آنتن ناخوشایند در آن استفاده کند، خطوط آنتن را در اسلاتی در بالا و پایین پنل پشتی جای داده است. این اسلات ها اجازه می دهد تا آنتن به راحتی کار خود را انجام داده در حالی که به زیبایی ظاهر این گوشی نیز افزوده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر