;
coinex

با کروم بوک جدید ایسوس آشنا شوید؛ ایسوس C302CA


شرکت معروف و بزرگ ایسوس به زودی یک کروم بوک جدید با نام ایسوس C302CA را معرفی خواهد کرد. حالا مشخصات سخت افزاری و امکانات این دستگاه جدید از شرکت تایوانی ایسوس منتشر شده است. با تکرا همراه باشید.

کمپانی تایوانی ایسوس که شهرت بسیار زیادی در تولید تجهیزات سخت افزاری و لپ‌تاپ در سراسر دنیا دارد، به زودی یک محصول جدید با سیتم عامل کروم یعنی یک لپ تاپ ایسوس C302CA معرفی و راهی بازار جهانی خواهد کرد که قیمت مناسبی خواهد داشت.

چرا که طبق سیاست‌های جدید ایسوس شاهد محصولاتی ارزان قیمت، اما با کیفیت هسیتم تا این برند نسبت به بازار محصولات با قیمت پایین نیز سلطه پیدا کند. همچنین ایسوس درصدد تولید محصولات بیشتری با سیستم عامل کروم است و در این مسئله تاکید بسیار زیادی دارد.

شرکت تایوانی ایسوس قصد دارد به زودی از نسل جدید کروم بوک‌های خود با نام ایسوس C302CA رونمایی کند. این دستگاه نسبت به ایسوس فلیپ‌ها دارای قدرت بیشتری است.

شرکت ایسوس همواره اعلام کرده است که قصد ندارد محصولی جایگزین برای کروم بوک‌های سری فلیپ خود که یک محصول دوکاره هستند، تولید و روانه بازار کند؛ اما محصول جدید شرکت ایسوس، کروم بوک ایسوس C302CA صحبت‌های این شرکت در این رابطه را نقض می‌کند؛ چرا که این محصول دارای سخت افزاری قدرتمند و طراحی تبدیل شونده است.

از مشخصات سخت افزاری کروم بوک ایسوس C302CA باید به پردازنده Core m3 از شرکت اینتل به عنوان یک پردازنده کم مصرف، اما قدرتمند اشاره داشت که از پردازنده‌های استفاده شده در سری فلیپ ایسوس یعنی Rockchip دارای بازدهی سخت افزاری بالاتری هستند. همچنین از دیگر مشخصات سخت افزاری این کروم بوک باید به صفحه نمایش 12.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دو عدد درگاه از نوع یو اس بی نسخه C، یک عدد اسلات کارت‌‎های میکرو SD و وزنی در حدود 1200 گرم (سنگین‌تر و با ضخامت بیشتر نسبت به سری کروم بوک‌های فلیپ ایسوس) اشاره داشت.

شرکت تایوانی ایسوس قصد دارد به زودی از نسل جدید کروم بوک‌های خود با نام ایسوس C302CA رونمایی کند. این دستگاه نسبت به ایسوس فلیپ‌ها دارای قدرت بیشتری است.

در یک جمع بندی باید گفت که کروم بوک ایسوس C302CA یک دستگاه اصلاح شده و بسیار زیبا است که به لطف بدنه فلزی آن باید انتظار کیفیتی بسیار بالا را داشته باشیم.  همچنین این دستگاه نسبت به کروم بوک‌های سری فلیپ شرکت ایسوس دارای قدرت سخت افزاری نسبتا بیشتری است که با قیمت 499 دلاری خود یک گزینه مناسب برای خرید به شمار می‌آید؛ چرا که بیشتر زمان یک فرد برای وبگردی استفاده می‌شود که با استفاده از این سیستم عامل می‌توانید نیازهای روزمره خود را به خوبی رفع کنید. این کروم بوک شاید نسبت به فلیپ‌ها انتخاب بهتری باشد؛ اما نسبت به کروم بوک‌هایی چون کروم بوک پیکسل و کروم بوک 13 شرکت اچ پی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

انتظار می‌رود ایسوس در هفته‌های آتی از این محصول جدید رونمایی کند یا آن‌ را در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی معرفی کند. همچنین ممکنن است ایسوس تعدادی از کروم بوک ایسوس C302CA را قبل از نمایشگاه CES 2017 برای پیش فروش آماده کند.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر