;
coinex

نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران را تنها از گوگل پلی دانلود کنید

نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران را تنها از گوگل پلی دانلود کنید
نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران را تنها از گوگل پلی دانلود کنید. . برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از خبرها و شایعات بسیار زیادی که در رابطه با بازی محبوب سوپر ماریو ران در فضای مجازی وجود داشت سرانجام شرکت سازنده این بازی، نینتندو، اعلام کرد که قصد دارد به زودی برنامه خود را برای دانلود کاربران اندرویدی در گوگل پلی قرار دهد.

درحالی که کار نینتندو با iOS آغاز شد و به صورت رسمی بازی را برای این سیستم عامل ارائه کرد، حال قصد دارد بیشتر تمرکز خود را برروی ایجاد امکان دسترسی کاربران اندرویدی به منابع خود بگذارد. پیش  از این نینتندو این بازی را به صورت رایگان بر روی اپ استور اپل  قرار داد و در همان ابتدا با استقبال چشمگیر کاربران رو به رو شد. با این حال کاربران برای دسترسی به تمام مراحل بازی ناچارند این بازی را با قیمت نسبتا زیاد 9.99 دلار خریداری کنند و همین موضوع باعث شده است که واکنش ها از طرف کاربران گوشی ها و دیگر دستگاه های آی او اس چندان مثبت نباشد.

در واقع، در حال حاضر نینتندو نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران را در لیست فروشگاه گوگل پلی قرار داده است، بنابراین افرادی که مشتاق اجرای هر چه سریعتر این بازی بر روی گوشی خود هستند، اکنون می توانند پیش ثبت نام را انجام دهند تا زمانی که این بازی منتشر شد به سرعت با دریافت اعلان مطلع شده و بتوانند زودتر از بقیه این بازی را بر روی دستگاه های خود نصب و اجرا کنند.

با این حال، این بدین معنا نیست که شما قادر به اجرای بازی پیش از انتشار رسمی آن خواهید بود. البته نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران توسط نینتندو منتشر شده که فقط تعداد محدود و منتخبی از کاربران اندروید به آن دسترسی دارند. همچنین به یاد داشته باشید که این بازی فقط از طریق گوگل پلی در دسترس آنها قرار گرفته است.

چیزی که توجه ما را جلب کرده، این است که تعداد زیادی از وب سایت های مختلف در تلاشند تا کاربران اندروید را برای دانلود و اجرای نسخه نسخه بتا بازی سوپر ماریو رانبرروی گوشی شان متقاعد کنند. به نظر می رسد برخی از این وبسایت ها نیز در امر متقاعد کردن موفق بوده و توانسته اند کاربران زیادی را فریب داده و آنها را مجبور به دانلود یک فایل APK که به احتمال زیاد حاوی بد افزار های زیادی نیز هستند، بکنند.

بایستی مراقب باشید و از دانلود هرگونه فایل APK بازی Super Mario Run در هر سایتی خودداری کنید، هر چه قدر هم که سایت ها پر بازدید باشند، باز هم احتمال سو استفاده و وجود بدافزارها در این فایل ها بسیار بالا است.  اگر قرار باشد نسخه بتا بازی سوپر ماریو ران برای تمامی کاربران اندروید در دسترس قرار بگیرد، تنها فروشگاه گوگل پلی مرجع معتبری برای دانلود این بازی خواهد بود؛ بنابراین دلیلی وجود ندارد که نینتندو این بازی را قبل از پلی استور بر روی وب سایت های دیگری منتشر کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر