;
coinex

هدست اچ تی سی وایو 2 در نمایشگاه CES 2017 معرفی نخواهد شد

هدست اچ تی سی وایو 2 در نمایشگاه CES 2017 معرفی نخواهد شد
به تازگی گزارش هایی درباره احتمال معرفی هدست اچ تی سی وایو 2 (HTC Vive 2) در نمایشگاه CES 2017 منتشر شده است؛ اما آنطور که پیداست اچ تی سی قصد دارد که نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود را در طی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی جداگانه معرفی کند.

اگر به یاد داشته باشید، پیش از این اعلام شده بود که غول تکنولوژی تایوانی هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو 2 را در سال 2017 میلادی به بازار عرضه می‌کند. برخی از رسانه ها بر این باور بودند که اچ تی سی در نمایشگاه CES 2017 این هدست را معرفی خواهد کرد، اکنون این شرکت در طی انتشار یک بیانیه اعلام کرده که هدست اچ تی سی وایو 2 را در CES 2017 معرفی نخواهد کرد.

اچ تی سی در ادامه بیانیه اعلام کرده که تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت اکوسیستم قدرتمند، برای صاحبان کنونی و آینده Vive گذاشته است، به طوری که آنها می توانند مقایس بزرگ و محتوای قابل قبولی از تکنولوژی واقعیت مجازی را تجربه کنند.

همانطور که می دانید شرکت اچ تی سی تاکنون برنامه های خود را برای ساخت نسل دوم هدست واقعیت مجازی اعلام نکرده است. البته لازم به ذکر است که این شرکت در تاریخ 12 ژانویه برابر با 23 دی ماه، میزبان یک رویداد مطبوعاتی خواهد بود که ظاهرا یک اطلاعیه برای معرفی محصولی بزرگ است. متاسفانه هنوز خبرهای رسمی درباره این رویداد هم منتشر نشده و شاید تاریخ معرفی نسل دوم هدست وایو فعلا به صورت یک راز باقی بماند.

قرار بر این است که نمایشگاه CES 2017 در هفته اول ژانویه برگزار شود، بدون شک شرکت های بزرگ تکنولوژی هم از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد و در اصل رقابت بزرگی میان آنها برگزار خواهد شد. اکنون تایید شده که هدست اچ تی سی وایو 2 در این نمایشگاه حضور ندارد، پس برنامه اچ تی سی برای CES امسال چه خواهد بود؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هر وب مستری دوست دارد سایتی که دارد را به مرور زمان متحول سازد مثلا از نظر ضاهری از نظر امکانات به همین خاطر متداوما قالب هایی را خریداری می فرمایید که موجب بر این خواهد شد که هزینه های کلانی صرف قالب ها فرمایید، شما در ملت وب به راحتی می توانید تا اتمام اشتراک خود هر قالبی که در سایت موجود می باشد را با اشتراکی که دارید تماما دانلود کنید . شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که حتما محصولاتشان کیفیتی ندارد!! که با قیمت پایین محصولاتشان را ارائه می دهند باید در جوابتان عارض باشم که ملت وب هیچ محصولی را بدون تست چندین دفعه ای هیچ گاه در سایتش قرار نخواهد داد و همان طور که می دانید تمامی قالب ها با پیشنمایش زنده و آموزش نصب متنی و تصویری و با پشتیبانی فنی سریع در سایت قرار خواهند گرفت.برای دیدن قالب ها به سایت ما مراجعه فرمایید.

    پاسخ