;
coinex

آخرین مشکل سامسونگ در 2016؛ لنز دوربین گلکسی اس 7 به طرز مرموزی می‌شکند!

شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 خبرساز شد.
شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 خبرساز شد. یکی از کمپانی هایی که با تمام شدن سال 2016 بسیار خوشحال است، مسلما غول تکنولوژی کره است. این کمپانی با معرفی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سال 2016 را بسیار پرقدرت آغاز کرد.

این دو گوشی به سرعت تبدیل به دستگاه های محبوب اندرویدی در بین کاربران شدند و فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ به همراه داشت. پس از آن سامسونگ فبلت جدید سری نوت خود را معرفی کرد. سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین مدل از سری گلکسی نوت بود که دارا بودن کد حفاظتی IP68 ضد آب طراحی شده بود. این دستگاه می توانست به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام آورده و جالب آنکه گفته می شد قلم استایلوس آن نیز می تواند در زیر آب کارایی داشته باشد.

اما شاید یک اشتباه همه چیز را برای سامسونگ دگرگون کرد. مهندسان این کمپانی تصمیم گرفتند تا با طراحی یک باتری باریکتر، طراحی گلکسی نوت 7 را زیباتر کنند. به ناگاه ورق برگشت و همین باتری به پاشنه آشیلی برای سامسونگ تبدیل شد.

گزارش های متعددی از انفجار گلکسی نوت 7 در هنگام شارژ گوشی، فضای آنلاین را پر کرد و این کمپانی را بر آن داشت تا با فراخوانی نوت 7، تمامی این فبلت ها را از بازار جمع آوری کند. حرکتی که به اعتبار سامسونگ، ضربه بسیار مهلکی وارد کرد. میلیونها دلار خسارت، سال 2016 را به یک کابوس برای این شرکت تبدیل کرد.

اما گویا این قضیه هم برای سامسونگ پایان کار نبوده است. شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 آنهم به طرزی مرموز، آخرین روزهای سال 2016 را برای این کمپانی به بدترین شکل ممکن رقم زد.

هفته گذشته داستانی در وب سایت Consumerist منتشر شد که آغاز گر داستان تازه ای برای سامسونگ شده است. مالک یکی از گوشی های گلکسی اس 7 به نام شان (Sean) هنگامی که از خواب بیدار شده و به سراغ گوشی خود می رود، در کمال تعجب با لنز دوربین شکسته گلکسی اس 7 خود مواجه می شود.

گویا شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 برای سامسونگ چندان جدی نبوده و این کمپانی حتی از سرویس گارانتی برای این گوشی نیز امتناع کرده است. پس از آن، صاحبان دیگری از این مدل نیز به نظر می رسد که با چنین مشکلی مواجه شده و پست های مختلفی در وب سایت انجمن سامسونگ منتشر شد.

سامسونگ به برخی از این پست ها اینگونه پاسخ داده است. “این یک حادثه است”

22 صفحه از شکایت های مشابه منتشر شد و همگی از شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 خبر می داد.

اگر شما نیز از کسانی هستید که با چنین مشکلی مواجه شده و برای تعمیر لنز دوربین گلکسی اس 7 خود چیزی در حدود 70 دلار (حدود 300 هزار تومان) و یا حتی بیشتر هزینه کرده اید، در جریان باشید که احتمالا یک کمک حقوقی نیز در راه است.

یک شرکت حقوقی به نام Keller Rohrback L.L.P. به دنبال اینست که با صاحبان گوشی های گلکسی اس 7 که لنز دوربینشان شکسته است، صحبت کنند.

این شرکت حقوقی می گوید:

مصرف کنندگان متعددی از شکستن لنز دوربین گلکسی اس 7 خود بدون وارد آمدن هیچ نیروی خارجی به آن، شکایت کرده اند. یک دایره کامل بر روی شیشه قرار گرفته بر روی لنز دوربین، تشکیل شده که گویی به ضرب گلوله ایجاد شده است. به رغم دریافت شکایت های متعدد، سامسونگ هرگونه مسئولیت خود را انکار کرده و از تعمیر و یا بازپرداخت خسارت وارده به مشتریان خود که هنوز هم تحت گارانتی سامسونگ بوده اند، امتناع کرده است. دوربین باکیفیت، یکی از مهمترین ویژگی های هر گوشی هوشمندی است و بدون آن، یک گوشی تنها می تواند وظایف معمولی خود را انجام دهد. سامسونگ با نپذیرفتن تعمیر و یا بازپرداخت خسارت وارده، مشتریان زیادی را در مقابل خود خواهد یافت.

اگر شما نیز تجربه ای مشابه دارید و یا هر مشکلی با گوشی های گلکسی خود پیدا کرده اید، آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

.

منبع: phonearena 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    حالا ک شکسته باید چیکار کرد واقعا؟!!!

    پاسخ

    سلام امروز با اینکه کلا خونه بودم شیشه لنز گوشی s7 منم بدون هیچ گونه برخورد فیزیکی شکست واقعا تعجب برانگیز و ناراحت کنندس

    پاسخ

    مال منم بدون دلیل شکسته لدفا راهنمایی کنین هیچ جا شیششو پیدا نکردم ک بخرم

    پاسخ

    سلام منم گوشیم اس ۷ ایج هستش ولی چندروز پبش بدون وارد شدن هیچگونه ضربه و زمین خوردگی ای شیشه لنز دوربینم شکست نمیدونم چرا ایطوری شد چون اصلا بهش ضربه نخورده بود.از اون روز دارم دنبال شیشه اش میگردم که هیچ جا نتونستم پیداش کنم.
    الانم گوشیم بدون شیشه ی لنزه.باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ