;
coinex

با معرفی گوشی Vivo V5 Plus در اواخر این ماه، دوربین سلفی دوگانه خودنمایی خواهد کرد

با معرفی گوشی Vivo V5 Plus در اواخر این ماه، دوربین سلفی دوگانه خودنمایی خواهد کرد
ویوو دعوتنامه های خود را برای رونمایی از گوشی جدید خود ارسال کرده است. گوشی Vivo V5 Plus در رویدادی در 23 ژانویه (4 بهمن ماه) برای اولین بار در هند معرفی خواهد شد. این گوشی که به دنبال نسل قبلی خود، گوشی ویوو وی 5، رخ نشان خواهد داد، دارای یک دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

در دعوتنامه معرفی گوشی Vivo V5 Plus یک نکته بسیار جلب توجه می کند. در این دعوتنامه آمده است که این گوشی طلایه دار راهی جدید بوده و انقلابی در دوربین های سلفی بوجود خواهد آورد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا این کمپانی فقط به دوربین سلفی دوگانه در این گوشی اشاره دارد یا در پشت آن فناوری خاصی نهفته است؟! ما برای دانستن این موضوع، مجبوریم که تا معرفی رسمی گوشی Vivo V5 Plus صبر کنیم، مسلما در ان روز همه چیز آشکار خواهد شد.

به نظر می رسد که ویوو در حال کار بر روی بهبود دوربین سلفی در گوشی های هوشمند خود است و وجود دو دوربین سلفی می تواند خود گویای این حقیقت باشد.

محصول قبلی این کمپانی، گوشی ویو V5 که در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد، دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی (رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل) است که از یک پردازنده 8 هسته ای MT6750 مدیاتک با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز قدرت می گیرد. 4 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، این اسمارت فون را آماده به خدمت نگه می دارد.

شاید مهمترین بخش در نسل قبلی گوشی ویوو وی 5 پلاس نیز همان دوربین های این دستگاه باشد. ویو V5 دارای یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی در پنل پشتی بوده و در جلو برای گرفتن سلفی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باید منتظر نسل جدید این گوشی بود، دوربین دوگانه سلفی می تواند جذابیت های زیادی با خود به همراه آورد!  شاید همانطور که ویوو اعلام کرده است “انقلاب بزرگی در دوربین های سلفی” بوجود آید. باید دید!

.

منبع: ndtv 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر