;
coinex

کامپیوتر رومیزی ایسوس VivoPC X در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ تلفیق زیبایی و قدرت

کامپیوتر رومیزی ایسوس VivoPC X در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است. ایسوس VivoPC X یک کامپیوتر رومیزی قدرتمند و تمام عیار است.

شرکت تایوانی ایسوس به عنوان یکی از غول‌های صنعت کامپیوتر و سخت افزار حالا از جدیدترین کامپیوتر رو میزی خود با نام VivoPC X در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این محصول کاربردی و قدرتمند بیندازیم.

شرکت ایسوس که جایگاه اول را در تولید سخت افزار و کامپیوتر را دارد بدون شک غولی بزرگ در تجهیزات سخت افزاری در سراسر دنیا است و محصولات آن به دلیل کیفیت بالا دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. این شرکت برای اولین بار چند سال پیش اقدام به طراحی اولین کامپیوتر رومیزی کوچک یا همان مینی کامپیوتر را کرده بود که می‌توانست جدیدترین و قدرتمندترین بازی‌ها را اجرا کند. این کمپانی حالا دوباره با معرفی یک کامپیوتر رومیزی قدرتمند با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی توانسته است این نوع از کامپیوترها و تولیدکنندگان آن‌ها را به چالش بکشد.

کامپیوتر رومیزی جدید کمپانی ایسوس VivoPC X  نام دارد. این محصول به دلیل وزن پایین و ابعاد بسیار مناسب قابلیت حمل بسیار بالایی دارد که باعث می‌شود یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای بیشتر شرکت‌ها باشد که دچار کبود جا هستند همچنین بهترین استفاده از این کامپیوتر رومیزی در میان گیمرها است که نیاز به سیستمی کوچک اما قدرتمند دارند. کامپیوتر رومیزی VivoPC X از ایسوس دارای سخت افزاری قدرتمند است که می‌توانید با استفاده از آن به دنیای بازی‌های واقعیت مجازی وارد شوید و این دنیای هیجان انگیز که در سال جاری میلادی رشد زیادی خواهد داشت را به راحتی دنبال کنید.

کامپیوتر رومیزی ایسوس VivoPC X در قسمت طراحی باید یکی از بهترین‌های تا به امروز تلقی شود؛ چرا که بدنه سبک اما مستحکم، طراحی ساده اما بسیار زیبا باعث شده تا این کامپیوتر بسیار جذاب باشد. همچنین این کامپیوتر رومیزی بر خلاف بسیاری از کامپیوترهای رومیزی موجود در بازار به دلیل استفاده از سیستم خنک کننده اختصاصی ایسوس و طراحی سطوح مشبک و استفاده از لوله‌های انتقال گرما دچار مشکل گرما نخواهد شد و همواره دمای پردازنده و قطعات در حد مطلوبی خواهند ماند که باعث افزایش عمر دستگاه خواهد شد.

در ادامه شاهد مشخصات سخت افزای کامپیوتر رومیزی VivoPC X  از شرکت ایسوس هستید:

کامپیوتر رومیزی ایسوس VivoPC X در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است. ایسوس VivoPC X یک کامپیوتر رومیزی قدرتمند و تمام عیار است.

  • وزن 2.2 کیلوگرم با بدنه تمام فلزی
  • پردازنده نسل هفتمی اینتل، کبی لیک  Core i5
  • کارت گرافیک GTX 1060 شرکت انویدیا با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی
  • 8 گیگابایت حافظه رم DDR4
  • 512 گیگابایت حافظه SSD
  • درگاه‌های متعدد از جمله: 4 درگاه یو اس بی 3.1، دو درگاه یو اس بی 2.0، پورت HDMI با فناوری G-Sync شرکت انویدیا، پورت LAN و درگاه‌های صدا

در هر صورت کامپیوتر رومیزی جدید شرکت ایسوس یعنی VivoPC X  یک محصول قدرتمند و خوش قیمت است. هر چند که در سخت افزار آن از کارت گرافیک GTX 1060 استفاده شده است و قدرت کمتری نسبت به کارت گرافیک 1070 و 1080 دارد؛ اما باز هم این کارت گرافیک قادر است بازی‌های واقعیت مجازی را اجرا کند و در این صورت کامپیوتر رومیزی ایسوس VivoPC X می‌تواند سیستمی کاربردی برای بسیاری از افراد باشد.

این کامپیوتر رومیزی دارای قیمتی در حدود 799 دلار کشور آمریکا است و قرار است ایسوس از ماه مارس آن را وارد بازار جهانی کند. به همین دلیل انتظار داریم شاهد حضور این محصول تا خرداد ماه سال 1396 با قیمتی در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان و با گارانتی دو ساله شرکت ویستا رایانه به صورت رسمی در بازار کشور ایران باشیم.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر