;
coinex

با ربات میت کوری ، یکی از ربات های حاضر در نمایشگاه CES 2017 آشنا شوید!

با ربات میت کوری ، یکی از ربات های حاضر در نمایشگاه CES 2017 آشنا شوید!

ربات میت کوری ، رباتی هوشمند، بانمک و کوچکی است که در نمایشگاه CES 2017 جشن تولد خود را جشن خواهد گرفت. وزن این ربات 6.35 کیلوگرم است.

این ربات هوشمند که ساخته دستان مهندسین کمپانی Mayfield Robotics است، یکی از چندین و چند ربات حاضر در نمایشگاه الکترونیک مصرفی لاس وگاس است. گفته می شود قیمت ربات خانگی میت کوری 699 دلار خواهد بود.

می توان ربات میت کوری (Meet Kuri) را این گونه تعبیر کرد: یک آمازون اکویی که دارای چند چرخ برای حرکت و دو چشم است. ربات میت کوری تمام کارهایی که الکسا یا گوگل هوم قادر به انجام آن هستند را انجام می دهد که از جمله آن ها می توان به پخش موسیقی، دستکاری تقویم و … اشاره کرد.

می توان ربات میت کوری (Meet Kuri) را این گونه تعبیر کرد: یک آمازون اکویی که دارای چند چرخ برای حرکت و دو چشم است. ربات میت کوری تمام کارهایی که الکسا یا گوگل هوم قادر به انجام آن هستند را انجام می دهد که از جمله آن ها می توان به پخش موسیقی، دستکاری تقویم و ... اشاره کرد.

با استفاده از یک دوربین توکار 1080p، کوری می تواند در زمانی که شما در منزل نیستید، از حیوان خانگی شما فیلم گرفته و زمانی که به خانه بازگشتید، آن را برای شما به نمایش بگذارد.

Kaiien Hsiao، مدیر ارشد تکنولوژی Mayfield Rootics در خصوص کارایی این ربات خاطر نشان کرد که بسیاری از مردم رویای داشتن یک ربات در خانه خود را در سر می پرورانند. Hsiao اضافه کرد که با مشاهده بعضی از ربات هایی که در فیلم های سینمایی شاهدش هستیم، مثل R2-D2 در جنگ ستارگان و همچنین ربات مشهور انیمیشن WALL-E، نهایتا یک ربات با نام میت کوری به واقعیت پیوسته است.

گفتنی است که حداقل 25 شرکت همراه با ربات های هوشمند خود پا به نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس گذاشته اند.

.

منبع: usatoday

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر