;
coinex

آیا با قرار گرفتن صفحه شیشه ای بر پشت گوشی هوشمند ال جی G6 موافق خواهید بود؟

آیا با قرار گرفتن صفحه شیشه ای بر پشت گوشی هوشمند ال جی G6 موافق خواهید بود؟
آیا شما با قرار گرفتن یک صفحه شیشه ای بر پنل پشتی گوشی هوشمند ال جی G6 موافق خواهید بود؟ برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمتر از یک هفته پیش، ما زمزمه هایی از سوی بعضی افراد در فضای مجازی شنیدیم که به این نکته اشاره می کردند که ال جی قصد دارد ظاهر گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را درخشان تر کند. بنا به اطلاعات لو رفته اخیر، گوشی هوشمند ال جی G6 از یک قاب شیشه ای یا پنل گلس در پشت خود برخوردار خواهد بود؛ بنابراین این گوشی با پوششی از فلز و محافظ شیشه ای برای سال 2017 آماده خواهد شد.

ما قبلا نیز اخبار لو رفته ای از سوی ارائه دهندگان شنیده بودیم که یک طراحی جامد و غیر مدولار را توصیف می کردند که کاملا می تواند با این تصمیم برای طراحی تطابق داشته باشد.

همه این ها در حالی است که با کمبود خلاقیت های نوآورانه در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند، سازندگان این محصولات بیش از پیش به طراحی ظاهری محصولات خود توجه می کنند و رقابت سازندگان در این زمینه بالا گرفته است. از طرف دیگر کمپانی های سازنده باید در طراحی گوشی های خود به گونه ای عمل کنند که افراد زیادی با سلیقه های متفاوت آن را بپسندند.

گوشی های پرچمدار شرکت ال جی در دو سال گذشته، نتوانسته اند بازخورد خوبی را از طرف کاربران و منتقدان دریافت کنند. گوشی ال جی G4 از طرح فلز و از صفحه چرم درجه یک برای پشت گوشی استفاده کرد؛ اما این انتخاب، باز هم باعث نشد که مشتریان پول خودرا برای ال جی خرج کنند. سال گذشته نیز قرار بود گوشی ال جی G5 یک گوشی تمام فلزی باشد و البته همانطور هم شد؛ اما با توجه به وجود یک لایه زخیم پرایمر دور بدنه، شباهت زیادی به پلاستیک پیدا کرده بود. این نوع طراحی بازهم باعث تحریک کاربران برای خرید این گوشی که بیشتر قدرت لمسی بالا داشت، نشد و به نوعی ال جی با این گوشی نیز نتوانست موفقیت چندانی به دست آورد.

حال، با فرض این که شایعات صحت داشته باشند، به نظر می رسد که ال جی با تکیه بر این شعار که می گوید “اگر نمی توانی آنها را شکست بدهی، پس به آنها ملحق شو”، قصد دارد که یک پنل شیشه ای و قاب فلزی بر روی گوشی ال جی جی 6 خود قرار دهد. این شرکت این بار با انتخاب این نوع طراحی به نظر می رسد که روند محتاطانه تری را در پیش گرفته باشد و قصد دارد که گوشی پرچمدار آینده خود را مشابه گوشی های هوشمند موفق کنونی طراحی کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، آیا شما با تصمیم ال جی موافق خواهید بود؟ آیا به نظر شما گوشی هوشمند ال جی G6 با این طراحی می تواند پاسخگوی سلیقه کاربران باشد؟

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر