;
coinex

نسل دوم از یخچال فریزر Family Hub سامسونگ با قابلیت پاسخگویی به دستورات صوتی، وارد لاس وگاس شد

نسل دوم از یخچال فریزر Family Hub سامسونگ با قابلیت پاسخگویی به دستورات صوتی وارد لاس وگاس شد
سامسونگ سال گذشته از نسل اول یخچال فریزر Family Hub رونمایی کرد. این یخچال فریزرها اساسا دارای تبلت بزرگی بر روی یکی از درب ها هستند که به صاحبانشان امکان سفارش آنلاین مواد غذایی، استریم موسیقی، جستجوی دستور العمل ها و بسیاری قابلیت های دیگر را می دهند. سری جدید یخچال سامسونگ Family Hub از 4 مدل به 10 مدل گسترش پیدا کرده و با قابلیت ها و برنامه های بهتری ارائه شده است. یخچال Family Hub 2.0 همچنین قابلیت پاسخ به دستورات صوتی کاربران را دارد.

یخچال فریزر سامسونگ Family Hub 2.0  در مدل های سه و چهار درب فرانسوی عرضه می شود. این یخچال فریزرها همچنین دارای نمایشگرهای داخلی هستند که با بهره بردن از دوربین امکان مشاهده درون یخچال را فراهم می کنند.

این محصول جدید سامسونگ، امکان تهیه لیست خرید و خرید از طریق اپلیکیشن مستر کارت را نیز به کاربران می دهد. اپلیکیشن Recipe هم امکان خواندن دستورات با صدای بلند را دارد که به کاربر امکان انجام چندین کار همزمان ازجمله آشپزی و سفارش اقلام مورد نیاز را می دهد.

علاوه بر این، سامسونگ رابط کاربری جدیدی را بهنسخه دوم از یخچال فریزر فامیلی هاب افزوده که به اعضای خانواده امکان ایجاد پروفایل شخصی، آواتار و استفاده از صفحه نمایش لمسی LED 21.5 اینچی را خواهد داد.

این غول سازنده لوازم الکترونیکی، همچنین تکنولوژی پیشرفته صوتی خود را به یخچال فریزر Family Hub 2.0 افزوده است. ویژگی که به کاربر امکان ارسال دستورات صوتی مختلفی از جمله، پرسیدن وضعیت آب و هوا و اضافه کردن اقلام مورد نیاز برای لیست خرید را می دهد.

یخچال فریزر Family Hub 2.0 سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 به به روی صحنه خواهد رفت؛ اما هنوز هیچ قیمتی برای خرید آن اعلام نشده است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر