;
coinex

لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس در نمایشگاه CES 2017 به روی صحنه رفت

در ماه آگوست 2016 کمپانی ایسوس، لپ تاپ زنبوک 3 را با آپدیت جدیدی با پردازنده های جدید کیبی لیک مجددا راه اندازی کرد. اگر آن ارتقا برای شما مناسب نبوده، هیچ نگران نباشید؛ چرا که ایسوس در نمایشگاه CES 2017 نسخه جدیدی از این محصول را معرفی کرد. لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس رخ نشان داد.

لپ تاپ ASUS ZenBook 3 Deluxe دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی بوده و در زیر بدنه آن هفتمین نسل از پردازنده های اینتل Core i7-7500U جای گرفته است. در واقع اگر به دنبال یک محصول قدرتمند در یک بدنه باریک و بسیار شیک هستید، لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس می تواند، انتخاب بسیار مناسبی باشد.

لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس

لپ تاپ جدید ایسوس از تاندربولت 3 برخوردار شده است. با این وجود شما می توانید انتقال داده ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و یا از یک مانیتور قدرتمند با وضوح بالا نیز بهره مند شوید. در واقع ایسوس با این محصول جدید خود به کاربران اجازه می دهد تا از یک نمایشگر خارجی تا دو برابر رزولوشن 4K اولترا اچ دی استفاده کنند.

ایسوس زنبوک 3 دلوکس به 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD و همچنین چهاربلندگو با تکنولوژی صوتی Harman Kardon مجهز شده است. انتظار می رود که لپ تاپ جدید ایسوس از ماه مه (حدودا اردیبهشت ماه) با شروع قیمت از 1699 دلار وارد بازارهای جهانی شود.

لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر