;
coinex

سامسونگ قصد دارد تا تولید انبوه گوشی های گلکسی S8 را برای ماه آوریل به 10 میلیون نسخه برساند

گوشی های گلکسی S8
سامسونگ قصد دارد تا تولید انبوه گوشی های گلکسی S8 را برای ماه آوریل به 10 میلیون نسخه برساند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در چند سال گذشته، سامسونگ تصمیم گرفته تا جدیدترین گوشی های سری گلکسی S خود را هر ساله در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می شود ارائه دهد. از آنجایی که سامسونگ مدعی است که گوشی های گلکسی S8 بزرگترین گوشی های هوشمند سال آینده به شمار می روند، بعید به نظر می رسید که سامسونگ قصد داشته باشد آن را در کنگره جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) منتشر کند.

بنا به گفته های اخیر، این بار گوشی گلکسی S8 سامسونگ برای اولین بار در نشستی ویژه در شهر نیویورک که به احتمال زیاد در ماه آوریل برگزار می شود، مشاهده خواهد شد. در گزارشی جدید از سوی رسانه کره ای، پیش بینی می شود که سامسونگ بیش از ده میلیون دستگاه تا آن زمان، آماده کرده باشد.

گوشی های گلکسی S8 علاوه بر اینکه که جایگزین گلکسی S7 و S7 edge هستند، مورد توجه بسیاری از طرفداران نوت 7 نیز قرار خواهند گرفت. انتظار می رود سری جدید فبلت های نوت پس از مسائل تاسف بار سال گذشته دوباره در سال 2017 عرضه شوند. اگر گوشی های سامسونگ گلکسی S8 به خوبی مشخصات جذابشان باشند، قادر به جذب طرفداران گلکسی S و گلکسی نوت خواهند بود، بدین ترتیب سامسونگ نیز می تواند خود را برای یک فروش فوق العاده آماده کند.

بنا به گزارش های منتشر شده از سوی ETNews، سامسونگ در چند روز گذشته تولیدکنندگان خود را نسبت به این موضوع آگاه کرده است. ظاهرا، اولین اجزای داخلی در ماه آینده به دست کارخانه های تولیدی خواهد رسید و احتمالا تولید کامل آنها تا ماه مارس طول بکشد. همچنین این گزارش به این نکته نیز اشاره کرده که در ماه مارس، 5 میلیون دستگاه تولید خواهد شد. علاوه بر آن تا ماه آوریل 5 میلیون دستگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

تخمین زده شد که گوشی های گلکسی S7 در اولین ماه عرضه و فروش خود 10 میلیون فروش داشته اند، حال کمپانی امیدوار است که بتواند آن تعداد را برای گوشی جدید خود دوباره تکرار کند. گرچه که بدون شک سامسونگ در آینده بررسی دقیقی انجام خواهد داد. به هرحال جالب خواهد بود که بفهمیم آیا مصرف کنندگان مایل به پرداخت قیمت ظاهرا بالاتری برای خرید گوشی بعدی این کمپانی خواهند بود یا خیر؟

آیا سامسونگ گلکسی اس 8 مورد توجه شما قرار گرفته است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید، همچنین آخرین اخبار و شایعات مربوط به این گوشی را در تکرا مطالعه کنید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر