;
coinex

مانیتور 32 اینچی 8K دل در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد

مانیتور 32 اینچی 8K دل

نمایشگاه CES 2017 داغ تر از سال های گذشته بود و در طی برگزاری آن از دستگاه های مختلفی رونمایی شد. شرکت دل در روزهای اول از مانیتور 27 اینچی فوق باریک (ultrathin) رونمایی کرد و به دیگر شرکت ها هیچ فرصتی را برای رقابت نداد، در ادامه نمایشگاه از مانیتور 32 اینچی 8K دل رونمایی شد که دارای وضوح خیره کننده ای است، این وضوح 16 برابر وضوح فول اچ دی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید صفحه نمایش های 4K هنوز به یک محصول عادی تبدیل نشده اند و این رزولوشن در جریان استاندارد اصلی نیست. بنابراین شرکت دل مانیتور جدید خود را با وضوح 8K ساخت. این صفحه نمایش حرفه ای دارای وضوح بالایی است است و هرکسی را به خود جذب می کند، تصورش کنید که با این وضوح کارهای رایانه ای خود را انجام دهید و یا اگر از دسته گیمرها هستید بدون شک مانیتوری با این وضوح در اولویت خرید شما قرار می گیرد.

باتوجه به خبرهای منتشر شده، مانیتور 32 اینچی 8K دل اولین مانیتور 8K دنیا است، قدرت نرخ تجدید (Refresh rate) این مانیتور 60Hz بوده و زاویه دید آن 178 درجه است و همجنین 1.07 میلیارد رنگ را با 400 نیت روشنایی به نمایش می گذارد، علاوه بر این، مانیتور جدید دل کنتراست 300:1 را ارائه داده است. مانیتور 32 اینچی 8K دل دارای 4 پورت USB 3.0 بوده و هیچ چیز را به عنوان یک صفحه نمایش ایده آل کم ندارد، وضوح 8K بهترین بهانه برای خرید است.

جای تعجبی نیست که مانیتور 32 اینچی جدید دل ارزان نباشد، اگرچه این شرکت هنوز خبرهای رسمی را درباره تاریخ عرضه و قیمت منتشر نکرده است، اما انتظار می رود که صفحه نمایش جدید خود را با هزینه سرسام آور 5000 دلاری در سال جاری روانه بازار کند. البته شاید این قیمت کمتر یا بیشتر باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر