;
coinex

دل از نسخه به روزرسانی شده لپ تاپ XPS 15 رونمایی کرد

دل از نسخه به روزرسانی شده لپ تاپ XPS 15 رونمایی کرد
نسخه به روزرسانی شده لپ تاپ XPS 15 دل در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. لپ تاپ های سری دل XPS همیشه مورد توجه بسیاری از کاربران بوده اند. در واقع هنگامی که اپل از مک بوک پرو 2016 خود رونمایی کرد، توصیه بسیاری بر این بود که می توانند به جای این محصول اپل، از لپ تاپ XPS 15 دل و یا نسخه XPS 13 استفاده کنند. لپ تاپ هایی قدرتمند که البته از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار بودند.

اگر شما هم از طرفداران کمپانی دل هستید، بد نیست بدانید که این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 آخرین نسخه به روزرسانی شده از لپ تاپ XPS 15، مدل 15 اینچی از سری لپ تاپ های XPS را معرفی کرد.

مشخصات این لپ تاپ در واقع مدتی قبل آشکار شده بود و به نظر می رسد که مشخصات فنی لپ تاپ دل XPS 15 البته در نسخه ارتقا یافته، با آن چیزی که پیش از این منتشر شده بود، مطابقت دارد.

مشخصات مدل ارتقا یافته لپ تاپ XPS 15 دل:

آخرین نسل هفتم پردازنده های Intel Core i در آن قرار گرفته و کاربران می توانند آن را تا i7-7700HQ ارتقا دهند. مشتریان همچنین می توانند تا 32 گیگابایت رم در اختیار داشته باشند. صفحه نمایش 15.6 اینچی آن از رزولوشن اولترا اچ دی برخوردار بوده که با قابلیت های لمسی همراه شده است.

پردازنده گرافیکی آن می تواند هر کدام از مدل های اینتل HD Graphics 630 و یا کارت گرافیکی از انویدیا به نام GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت VRAM باشد. بر روی لپ تاپ XPS 15 دل، سیستم عامل ویندوز 10 پیش نصب شده و می توان تا 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD در اختیار داشت.

درباره قیمت گذاری آن هنوز هیچ چیزی ذکر نشده؛ اما می توان حدس زد که نباید قیمتی بسیار بیشتر از مدل های فعلی داشته باشند؛ البته قیمت ان به پیکره بندی های مختلفی که از طرف شما انتخاب می شود نیز بستگی دارد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر