;
coinex

نمایشگاه CES 2017 : مدل سفید رنگ می میکس شیائومی معرفی شد

همانطور که می دانید گوشی هوشمند شیائومی می میکس در اواسط پاییز سال جاری معرفی شد، اما شرکت شیائومی بخشی از سورپرایز این دستگاه را برای نمایشگاه CES 2017 گذاشته بود و در طی برگزاری این نمایشگاه آقای Hugo Barra مدل سفید رنگ شیائومی می میکس (Mi MIX) را معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر گوشی هوشمند شیائومی می میکس فقط در رنگ مشکی موجود است، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است که به عنوان یک فبلت، از اندازه نسبتا بزرگی برخوردار است. این گوشی هوشمند در پاییز گذشته روانه بازار شد که می توان آن را با قیمت 600 دلار، گران ترین دستگاه مجموعه شیائومی دانست، می میکس در 10 ثانیه رکورد فروش خود را ثبت کرد.

می میکس شیائومی

فبلت می میکس شیائومی دارای سخت افزارهای قدرتمندی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، البته مهم ترین ویژگی دستگاه فوق صفحه نمایش آن است که تقریبا می توان آن را صفحه نمایش بدون حاشیه دانست، حاشیه کم صفحه نمایش این دستگاه باعث شده، نسبت صفحه نمایش به بدنه آن، 91.3 درصد باشد. همچنین حسگر مجاورت مادون قرمز در این دستگاه حذف شده و با تکنولوژی اولتراسونیک جایگزین شده است.

اگرچه برخی نقص ها در طراحی این دستگاه وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که شیائومی سخت افزارهای باکیفیتی را ارائه نداده است. قدرت می میکس شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 821 و رم 6 گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت بود و قیمت آن از 600 دلار آغاز می شود، البته نسخه دیگری از این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 525 دلار در بازار موجود است. دوربین این دستگاه 21 مگاپیکسل بوده که قادر به ضبط فیلم های 2160p است. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن هم کیفیت خوبی را ارائه داده است. متاسفانه فبلت می میکس شیائومی فعلا فقط در چین عرضه شده و اکنون با حضور نسخه سفید رنگ آن انتظار می رود که به زودی روانه بازار بین المللی شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر