;
coinex

مشخصات سخت افزاری گوشی Nokia E1 لو رفت؛ یک گوشی پایین‌رده و ارزان قیمت

گوشی جدید شرکت نوکیا، Nokia E1 به زودی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا معرفی خواهد شد. مشخصات سخت افزاری گوشی Nokia E1 لو رفته است.
همانطور که می‌دانید، شرکت فلاندی HMD Global قرار است در سال 2017 میلادی چندین موبایل هوشمند را با برند نوکیا معرفی و به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات جدید 6 یا 7 گوشی هوشمند جدید از این کمپانی تا پایان سال میلادی جاری وارد بازار خواهند شد؛ اما حالا مشخصات سخت افزاری محصول ارزان قیمت شرکت نوکیا، گوشی Nokia E1 لو رفته است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت بزرگ و سرشناس نوکیا پس از چندین سال غیبت در حوزه موبایل حالا برای جبران با همکاری کمپانی فلاندی HMD Global دست به کار شده است و باید در سال میلادی جاری از موبایل‌های هوشمند و رکورد شکنی‌های این شرکت بیشتر مطلع شویم؛ اما امروز یک گزارش منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد، گوشی نوکیا E1 یک گوشی ارزان قیمت خواهد بود و دارای مشخصات سخت افزاری پایین‌رده‌ای است که به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی جدید شرکت نوکیا، Nokia E1 به زودی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا معرفی خواهد شد. مشخصات سخت افزاری گوشی Nokia E1 لو رفته است.

طبق اطلاعات جدید، گوشی Nokia E1 به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 308، صفحه نمایش 5.2 یا 5.3 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل جدید شرکت گوگل یعنی اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای قیمتی در حدود 150 دلار آمریکا باشد. در مجموع این اسمارت فون اندرویدی مشخصات سخت افزاری قدرتمندی ندارد؛ اما قیمت این گوشی و البته کیفیت برند نوکیا باعث ترغیب بسیار از دوست‌داران گوشی‌های هوشمند برای خرید یکی از گوشی‌های جدید شرکت نوکیا خواهد شد.

گفتنی است که شرکت فلاندی اچ ام دی (HMD) اعلام کرده است که قرار است، جزئیات بیشتری را در کنگره جهانی موبایل در سال میلادی جاری یعنی کنفرانس MWC 2017 منتشر کند. به همین دلیل باید انتظار رونمایی رسمی از موبایل‌های نوکیا D1 و E1 را در اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا داشته باشیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر