;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو منتشر شد

بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو منتشر شد
بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وب سایت GFXBench منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو پیش از این در تنا ظاهر شد و بعد از ان توانست تاییدیه وای فای را از WiFi Alliance دریافت کند. در حال حاضر بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو بر روی وب سایت بنچمارک GFXBench قرار گرفته و برخی از مشخصات آن نیز مجددا به بیرون درز کرده است.

در این لیست، یک نمایشگر 5.5 اینچی برای این دستگاه ذکر شده است و اگر بخواهیم آن را با اطلاعاتی که از تنا به دست آمده، مقایسه کنیم، کمی گیج کننده خواهد بود. در لیست منتشر شده در تنا، نمایشگر این دستگاه یک صفحه نمایش 5.2 اینچی اعلام شده است؛ البته لازم بذکر است که بنچمارک جی اف ایکس بنچ گاهی اوقات در برآورد اندازه نمایشگر خود، اشتباهاتی را انجام داده است.

بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وب سایت GFXBench
بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وب سایت GFXBench

به هر حال از دیگر مشخصاتی که از بنچمارک سامسونگ گلکسی سی 5 پرو برداشت می شود، پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز و وجود نمایشگر فول اچ دی است. فضای ذخیره سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و یک جفت دوربین، کار ثبت تصاویر را انجام می دهند – یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در پنل جلویی جای گرفته اند – که تقریبا با تمامی خبرهایی که در رابطه با این گوشی به بیرون درز کرده، مطابقت دارد.

شایعه شده که گلکسی C5 Pro به همراه گوشی گلکسی C7 Pro در 21 ژانویه (2 بهمن ماه) برای فروش، عرضه خواهند شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر