;
coinex

ویژگی جدید دستیار گوگل ؛ دستیار گوگل یک کیبورد داخلی دریافت می کند

ویژگی جدید دستیار گوگل؛ دستیار گوگل یک کیبورد داخلی دریافت می کند
ویژگی جدید دستیار گوگل می تواند کاربردی باشد. استفاده از صدا شاید به اندازه کافی برای تعامل داشتن با دستیار گوگل خوشحال کننده باشد؛ اما اگر برای ورودی فرمان ها، به این گزینه یک صفحه کلید نیز اضافه شود، چه احساسی خواهید داشت؟

این ممکن است که در برنامه پیام رسان Allo که ویژگی های یکپارچه سازی با دستیار گوگل دارد، اتفاق افتد. به نظر می رسد که گوگل به دنبال اضافه کردن این عملکرد به دستیار هوشمند خود بوده و آنطور که از شواهد پیداست، این امر به زودی محقق خواهد شد.

نسخه فعلی بتای دستیار گوگل شامل یک آیکون کیبورد جدید است. پیشنهاد کیبورد داخلی می تواند یک ویژگی برای آینده این تکنولوژی باشد؛ بنابراین اگر هر چیزی مانع از آن شود که شما از طریق دستورات صوتی نتوانید با دستیار گوگل تعامل داشته باشید، یا این دستیار هوشمند به هر دلیلی صدای شما را به رسمیت نشناسد، این امکان برای شما وجود دارد که دستورات خود را به صورت تایپ شده به این هوش مصنوعی انتقال دهید.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که به دستیار گوگل اضافه خواهد شد، “جستجو با حرکات” است. این به شما اجازه می دهد تا برای جستجو در گوگل به جای ضربه زدن بر روی نوار جستجو، از طریق حرکت سرچ کردن خود را انجام دهید. با این ویژگی جدید حرکات برای جستجو کردن به کمک خواهند آمد.

هیچ بازه زمانی از اینکه گوگل، چه هنگام این ویژگی را اضافه خواهد کرد، اعلام نشده است. به نظر می رسد که این یک به روزرسانی نرم افزاری نباشد، بلکه از سمت سرور فعال خواهد شد. مسلما در روزهای آتی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

ویژگی جدید دستیار گوگل

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر