;
coinex

رم 8 گیگابایتی رونمایی شد؛ شاید گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به آن مجهز شود

رم 8 گیگابایتی رونمایی شد؛ شاید گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به آن مجهز شود
مدتی است که شایعات زیادی پیرامون گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در جریان بوده و خبرهای مختلفی از آن به گوش می رسد، یکی از این خبرها مربوط به مقدار رم گلکسی S8 بود. عنوان شده بود که پرچمدار سال 2017 سامسونگ می تواند به 8 گیگابایت رم مجهز باشد؛ اما چیپ این مقدار رم برای قرار گرفتن در گوشی های هوشمندی که می بایست هم باریک بوده و هم سبک، تاکنون وجود خارجی نداشت و شاید به همین دلیل هم برخی بر این باور بودند که شاید مقدار رم گلکسی اس 8 هرگز به 8 گیگابایت نرسد!

اما گویا این روند به زودی تغییر کرده و گوشی های هوشمند پرچمدار سال 2017 توانایی آن را دارند که به رم 8 گیگابایتی مجهز شوند. SK Hynix سازنده کره ای چیپ های حافظه، امروز از رم 8 گیگابایتی با پیکره بندی دو کاناله خود رونمایی کرد. پس با این وجود چیپ حافظه 8 گیگابایتی نیز می تواند به زودی به سری پرچمداران جهان ملحق شود.

اس‌کی هاینیکس در این عرصه یک کمپانی نام آشناست. این شرکت در سال 2013 اولین چیپ رم موبایلی یک گیگابایتی از نوع DDR3 را معرفی کرد.

این کمپانی می گوید که این چیپ حافظه جدید، چیزی در حدود 30 درصد فضای کمتری از چیپ های حافظه موبایلی از نوع LPDDR4 را اشغال کرده و البته 20 درصد کارایی و عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. انتظار می رود که این قطعه جدید در پرچمداران سال 2017 رخ نشان دهد؛ اما محتمل ترین و نزدیکترین قدرتنمایی آن به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ و البته آیفون 8 اپل بر می گردد.

پس منتظر باشید، شاید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 مجهز به 8 گیگابایت رم، در راه باشد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر