;
coinex

لپ تاپ هیبریدی جدید کمپانی دل می تواند از طریق صفحه کلید به صورت بی سیم شارژ شود

لپ تاپ هیبریدی جدید کمپانی دل می تواند از طریق صفحه کلید به صورت بی سیم شارژ شود
لپ تاپ هیبریدی جدید کمپانی دل می تواند از طریق صفحه کلید به صورت بی سیم شارژ شود . برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شارژ شدن بی سیم به نوعی باور نکردنی و خلاقانه است. همواره در تمامی موضوعات، اغلب استفاده از دستگاه های تلفن همراه، مشکلاتی وجود داشته که راه حل آنها یا ناتمام مانده یا زحمت زیادی برای مصرف کنندگان داشته است. لپ تاپ Dell Latitude 7285، دستگاهی است که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، این لپ تاپ هیبریدی جدید کمپانی دل یک روش هوشمندانه برای شارژ کردن بی سیم و دور زدن تمامی نیاز های قبلی کاربر را به ارمغان آورده است.

دل برای پیاده سازی این روش از صفحه کلید استفاده کرده است. لپ تاپ Dell Latitude 7285 یک محصول هیبریدی است. این بدین معناست که تمامی اجزا آن درون صفحه نمایش تبلت قرار داده شده که می تواند به یکی از سه صفحه کلید همراه متصل شده و یک لپ تاپ تاشو را تشکیل دهد. یکی از این صفحه کلید ها قابلیت ارتباط با صفحه شارژ بی سیم جدید دل را دارا است. بنابراین زمانی که شما لپ تاپ 7285 را به صفحه کلید متصل می کنید، جریان از صفحه کلید عبور کرده و مستقیم وارد سیستم کامپیوتر می شود.

مطمئنا، طراحی این دستگاه به زیبایی آن چه کاربران انتظار دارند نیست. برای مثال، صفحه کلید دارای یک باتری اضافی نیست، بنابراین صفحه کلید توانایی انتقال و افزایش بیشتر عمر کارکرد لپ تاپ Latitude 7285 دل را نخواهد داشت. این صفحه کلید تنها به عنوان یک منبع شارژ بی سیم طراحی شده، درحالی که دیگر صفحه کلید های قابل اتصال دل با یک بسته قدرت چهار ساعت عمر اضافی باتری به فروش می رسند.

کمپانی دل اشتیاقی برای ترکیب دو صفحه کلید و درگیر شدن در یک چالش مهندسی پیشرفته را ندارد؛ اما همانطور که مشخص است، این روش قطعا می تواند دیگر گزینه های شارژ شدن بی سیم بقیه محصولات مشابه در بازار را شکست دهد. کمپانی قصد دارد که این دستگاه را در ماه مه عرضه کند؛ اما قبل از آن بایستی مشخصات سخت افزاری و قیمت این محصول را مشخص کند.

همچنین کمپانی دل قصد دارد که شارژ شدن بی سیم را در سال جاری برای دیگر دستگاه های موجود نیز به ارمغان بیاورد. این درحالی است که قابلیت شارژ بی سیم فناوری جدیدی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از کمپانی ها در تولید محصولات الکترونیکی قرار گرفته است و به نظر می رسد که این شرکت با قدم به این عرصه برنامه هوشمندانه ای برای آینده محصولات خود دارد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر