;
coinex

تخت خواب هوشمند شرکت اسلیپ نامبر با توجه به موقعیت خواب شما تنظیم می شود

تخت خواب هوشمند شرکت اسلیپ نامبر با توجه به موقعیت خواب شما تنظیم می شود

شکل و استحکام تشک این تخت خواب وقتی که شما به پشت یا پهلوی خود می چرخید، تغییر خواهد کرد.

برای آن که خواب شبانه راحتی داشته باشید، علاوه بر رعایت یک رژیم غذایی مناسب و معقول و اجتناب از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و گوشی های هوشمند که صفحه نمایش آن ها در شب چشم را می آزارد، باید برای یک خواب شبانه راحت، یک تخت خواب راحت نیز داشته باشید. شرکت اسلیپ نامبر برای کمک به خواب راحت شما، تخت خواب هوشمندی با تشک 360Smart bed را ارائه کرده که ابتکار ماهرانه ای است و در هنگام خواب، خود را با حرکات شما تنظیم می کند.

قابلیت های تخت خواب هوشمند 360

برای مثال اگر شما در خواب بچرخید و روی پهلو بخوابید، تخت خواب این موضوع را متوجه می شود و یکی از دو کیسه هوایی که در داخل تشک تعبیه شده است، تغییر شکل می دهد تا به فرم بدن شما درآید. یا هنگامی که به پشت بخوابید و شروع به خروپف کنید، سر شما را بالا می آورد تا در شیب مناسب و در حالت درستی قرار بگیرد و خر و پف قطع شود.

از دیگر امکانات لوکس این تخت خواب هوشمند می توان به گرم کن پا و نیز نور کمی برای پیدا کردن سرویس بهداشتی در تاریکی شب اشاره کرد.

شرکت اسلیپ نامبر درباره تخت خواب هوشمند خود می گوید:

این تخت خواب می تواند با توجه به اهداف خواب و روال خواب هر فرد، شخصی سازی شود. این تخت خواب یک برنامه همراه خود دارد که می توانید آن را تنظیم کنید. مثلا اگر می خواهید ساعت 11 شب بخوابید، می توانید آن را برای ساعت 10:30 تنظیم کنید که به شما هشدار دهد تا آماده خواب شوید. هم چنین 10 دقیقه قبل از آن که ساعت خواب شما فرا برسد، گرم کن پاها فعال می شود و تخت را قبل از خوابیدن شما گرم می کند. در هنگام صبح نیز یک آلارم به صدا در می آید که شما را بیدار می کند.

این تخت خواب هم چنین از یک SleepIQ بهره می برد؛ یک فناوری سنسور بیومتریک تا حدی مبهم که ضربان قلب، حرکت و تنفس شما را پیگیری می کند (شرکت اسلیپ نامبر توضحات زیادی درباره نحوه کار این تخت خواب توضیح نداد).

این شرکت می گوید که SleepIQ بر اساس یک الگوریتم طولانی که خواندن آن بسیار زمان گیر است برای هر فرد یک نمره شخصی تولید می کند. این داده برای تنظیم تخت با توجه به نیازهای هر فرد استفاده می شود و هم چنین برای آن که کیفیت خواب را در صبح توضیح دهد نیز به کار می رود.

شایان ذکر است که شرکت اسلیپ نامبر قبلا همراه با برنامه SleepIQ تشک هایی را عرضه کرده بود که نسبت به حرکات شما هیچ پاسخی نمی داد.

این تخت هوشمند می تواند برای موقعیت خوابیدن هر شب شما بهینه سازی شود. 360 Smart bed در عین حال می تواند برای دفعات متعددی تنظیم شود.

شرکت اسلیپ نامبر نخستین شرکتی نیست که یک تخت قابل تنظیم را ارائه می دهد. ReST bed هم تختی بود که Devindra، یکی از نویسندگان وب سایت انگجت، در نمایشگاه CES سال گذشته تست کرد.

قیمت تخت خواب هوشمند

شرکت اسلیپ نامبر امیدوار است که با هوشمندی برتری در میان تخت های هوشمند به رقابت بپردازد. شما می توانید لینک برنامه هایی مثل Nest و Fitbit را دریافت کنید و ویژگی هایی که برای خودکار شدن بیشتر این تخت و چیزهای بیشتری که نیاز دارید را برای این شرکت ارسال کنید. شما می توانید دمایی که شما سریع تر در آن به خواب می روید را به آنان اعلام کنید. این خیلی مفید است که هنگامی که از این تخت استفاده می کنید، برای آن که یک تشک نرم تر داشته باشید، بازخوردهای خود را به آنان اعلام کنید و آنان را برای توسعه یک تخت هوشمندتر و با ویژگی های بیشتر، پشتیبانی کنید..

360 Smart bed در طول نیمه اول سال 2017 در فروشگاه های آنلاین و هم فروشگاه های سطح شهر توزیع خواهد شد. هنوز هیچ قیمتی برای این تخت خواب هوشمند اعلام نشده است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر