;
coinex

موبایل ال جی جی 6 احتمالا به دستیار صوتی هوشمند مجهز باشد؛ دستیار گوگل و آمازون در اولویت!

موبایل ال جی جی 6 احتمالا به دستیار صوتی هوشمند مجهز باشد؛ دستیار گوگل و آمازون در اولویت!
ال جی قصد دارد تا با رونمایی موبایل ال جی جی 6 در نمایشگاه MWC 2017 قدرت گوشی جدید خود را به رخ رقبا کشیده و اشتیاق کاربران را برای خرید هر چه بیشتر آن، تحریک کند. این کمپانی آنطور که باید و شاید نتوانست انتظارها را با فروش گوشی ماژولار جی 5 خود برآورده کند و قصد دارد تا با معرفی گوشی LG G6 کمی بیشتر از سهم این بازار پرمنفعت را برای خود نگه دارد.

امروز خبر رسید که تاریخ عرضه ال جی جی 6 برای 10 مارس (20 اسفند ماه) برنامه ریزی شده و با این وجود، این دستگاه یک ماه زودتر از پرچمدار سامسونگ رخ نشان خواهد داد.

اکنون گزارش جدیدی نشان می دهد که ال جی تصمیم دارد تا موبایل ال جی جی 6 خود را به یک دستیار صوتی هوشمند مجهز کند. این کمپانی برای این ویژگی جدید در پرچمدار بعدی خود، احتمالا از دستیار گوگل و یا دستیار صوتی آمازون استفاده خواهد کرد.

بله، ال جی در گوشی هوشمند ال جی G6 از وجود یک دستیار صوتی هوشمند بهره خواهد برد؛ اما هیچ کجا اشاره ای نشده که آیا این دستیار مجازی توسط گوگل، آمازون و یا اپل ارائه خواهد شد. حتی بسیاری از منابع صنعتی نشان داده اند که سامسونگ نیز مشغول کار بر روی دستیار هوشمند خود بر روی گلکسی اس 8 است، دستیار هوشمندی که این کمپانی آن را بیکسبی (Bixby) نامیده است.

موبایل ال جی جی 6 تا یک ماه دیگر چهره نشان خواهد داد و با آخرین ویژگی های سخت افزاری خودنمایی خواهد کرد. گزارش ها نشان می دهند که این دستگاه با یک نمایشگر گسترده تر OHD وارد بازار خواهد شد. تا آن زمان باید صبر کرد؛ اما به خاطر داشته باشید که دستیار صوتی ال جی جی 6 به زودی خودنمایی می کند. منتظر باشید، گوشی ال جی جی 6 از هم اکنون در حال دلبری کردن است!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر