;
coinex

اهداف سامسونگ برای مدل های جدید گوشی های هوشمند سری گلکسی A و گلکسی J


گوشی های هوشمند سری گلکسی A و Jاهداف سامسونگ برای گوشی های هوشمند سری گلکسی A و J خود توسط یک منبع داخلی فاش شدند. همانطور که صبح امروز نیز در تکرا به آن اشاره کردیم، سامسونگ برای فروش گوشی های سری A خود تعداد 20 میلیون گوشی را  هدف گذاری کرده است و سری تازه وارد J برای فروش 100 میلیونی خودش را آماده می کند.

هفته پیش به صورت رسمی اعلام شد که مدل جدید A مانند پیشینیان خود به آمریکا نخواهد آمد. این دستگاه ها برای بازار های کم تر پیشرفته مانند روسیه و اروپای شرقی که گوشی های سطح متوسط فروش خوبی دارند، برنامه ریزی شده اند. گلکسی J ها البته با توجه به ویژگی های بالای خود نسبت به قیمتشان، محبوبیت بیشتری دارند. بازارهای تازه روی کار آمده مانند آمریکای جنوبی و هند دلیل اصلی فروش بالای این سری محصولات شرکت سامسونگ هستند. این گوشی ها با قیمت مناسب و کارایی قابل قبول توانسته اند جایگاه مناسبی را در کشورهای این چنینی به دست بیاورند.

البته هنوز از گوشی های سری J سال 2017 پرده برداری نشده؛ ولی برخی از منابع اشاره کرده اند که این دستگاه از نظر داخلی نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت. با توجه به اینکه سری های J پارسال به صورت رسمی در آمریکا فروخته نشده بودند، این احتمال داده می شود که برنامه فروش سامسونگ برای نسل بعدی این گوشی ها نیزبه همین صورت باشد.

اگر برای خرید این گوشی ها مصمم هستید ابتدا بررسی کنید که آیا از تمام شبکه های بی سیم مورد نیاز شما پشتیبانی می کند یا خیر زیرا به نظر می رسد این گوشی تنها برای کشورهای خاصی تولید و عرضه شود.

اکنون بیشتر از هر موقع، بعد از تولید نوت 7 و نتیجه نا امید کننده آن، سامسونگ به گزارشات خوب راجع به محصولات خود نیاز دارد و داشتن چند محصول با سطح متوسط با کیفیت بالا می تواند کمک زیادی به این موضوع کند؛ چراکه می تواند توجه طیف وسیعی از خریداران را مخصوصا در کشورهای جهان سومی به خود جلب کند و به همین صورت آمار کلی فروش محصولات خود را بالا ببرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر