;
coinex

سونی نسل دوم ساعت های E-ink را با طرح های خیره کننده منتشر می کند

نسل دوم ساعت های E-ink
نسل دوم ساعت های E-ink سونی را با طرح های خیره کننده منتشر می کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

سال گذشته، سونی اقدام به ارائه ابزار پوشیدنی جالب و عجیبی کرد، آن ابزار ساعت های FES بودند، نیاز به جریان کم و صفحه نمایش های قابل خم شدن E-ink برای جلب توجه بیشتر کاربران در این ساعت ها به کار رفته بود. اولین نسل از ساعت های FES تنها در ژاپن از طریق یک کمپین سرمایه گذاری منتشر شدند، اما نسل دوم ساعت های E-ink به کشور های غربی نیز وارد می شود، سونی از این محصول در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس پرده برداری کرد.

ساعت های اصلی FES به اندازه کافی به عنوان یک ابزار پوشیدنی هوشمند نبودند، هوشمندی آنها تنها به تغییر ظاهر هنگام ضربه زدن به آنها ختم می شد و تنها در قالب یک لوازم جانبی شیک قرار می گرفت. به نظر نمی رسد که جایگزین آن نیز تفاوت زیادی با این محصول داشته باشد، هر چند این بار این محصول، باریک تر طراحی شده و قادر به تولید انواع رنگ ها است.

این محصول بیش از اینکه برای رقابت در میان ساعت های هوشمند با کارآیی های فراوان طراحی شده باشد، به منظور استفاده افراد عادی در زندگی روزمره و در شرایط های مختلف ارائه شده است. این ساعت از نظر ظاهری نیز بیشتر به ساعت های معمولی موجود در بازار شبیه است.

خط تولید اصلی تنها به رنگ های سفید و مشکی محدود می شد، اما به احتمال زیاد نسل دوم ساعت های FES در رنگ های متنوعی از جمله آبی، قهوه ای و خاکستری تولید می شود و به کاربران اجازه می دهند تا بتوانند هم زمان رنگ های مختلفی برروی صفحه ساعت و بند آن استفاده کنند. البته هنوز این اخبار تایید نشده، گرچه که این رنگ ها تنها رنگ های در دسترس برای این ساعت های جدید خواهد بود.

به غیر از آن، انتظار می رود این ساعت ها عمر باتری خوبی یعنی حداقل سه هفته را ارائه دهند و از قابلیت ضد آب خوبی نیز برخوردار شوند. هنوز منتظریم تا سونی تاریخ دقیق انتشار این ساعت ها را اعلام کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر