;
coinex

گوشی HTC U Ultra (اچ تی سی اوشن نوت) به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز است؛ دوربین دوگانه ای در کار نخواهد بود

گوشی HTC U Ultra (اچ تی سی اوشن نوت) به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز است؛ دوربین دوگانه ای در کار نخواهد بود
اچ تی سی فردا به طور رسمی با برگزاری رویدادی، حداقل از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، این دو دستگاه جدید، گوشی HTC U Ultra (با عنوان اچ تی سی اوشن نوت) و گوشی HTC U Play (یا همان اچ تی سی آلپاین) خواهد بود.

اوایل امروز ما تعدادی از تصاویری را که گفته می شود به گوشی اچ تی سی یو اولترا تعلق دارد، منتشر کردیم. گوشی هوشمندی که به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و شایعات نشان می دادند که دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است؛ اما گویا برای این دستگاه هیچ دوربین دوگانه ای در کار نخواهد بود.

گوشی HTC U Ultra (اچ تی سی اوشن نوت)

فونارنا به نقل از وب سایت Venture Beat گزارش کرده که گوشی HTC U Ultra (اچ تی سی اوشن نوت) دارای هیچ دوربین دوگانه ای نخواهد بود، بلکه به جای آن این دستگاه از یک سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار شده که پیش از این در گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL دیده شده بود – با توجه به نظرسنجی های اخی، این دوربین یکی از بهترین های حال حاضر در بازار موبایل است –

نرم افزار دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا توسط این کمپانی تایوانی بهینه سازی شده است؛ بنابراین کیفیت تصاویر و عملکرد کلی آن حتی باید بهتر از چیزی باشد که در گوشی های گوگل پیکسل دیده می شود.

شایعات درباره پردازنده این گوشی نیز کمی اغراق کرده اند، این منبع می گوید که پردازنده گوشی HTC U Ultra اسنپدراگون 821 خواهد بود و نه پردازنده جدید اسنپدراگون 835 کوالکام!

به جز پردازنده و دوربین، بقیه مشخصات اچ تی سی یو اولترا بدین شرح است؛ یک نمایشگر کواد اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، زینت بخش پنل جلویی بوده که البته به یک نمایشگر ثانویه، به مانند ال جی وی 20، نیز مجهز است.

گوشی HTC U Ultra (اچ تی سی اوشن نوت)، 4 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 64 گیگابایت تکمیل می شود. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین کرده و با سیستم عامل اندروید 7 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. تصاویر این خبر به خوبی نمایشگر ثانویه و دوربین تک سنسور آن را نشان می دهد.

شاید هنوز هم نتوان به درستی تمامی مشخصات این دستگاه را مورد تایید قرار داد؛ اما مسلما فردا با رونمایی اچ تی سی از این اسمارت فون همه چیز مشخص خواهد شد. پس منتظر باشید و ما را در تکرا همراهی کنید.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر