;
coinex

گوشی Meizu M5s در 8 بهمن ماه معرفی خواهد شد

گوشی Meizu M5s در 8 بهمن ماه معرفی خواهد شد
گوشی Meizu M5s آخرین محصول ساخته شده توسط کمپانی میزو است. به نظر می رسد که این کمپانی قبل از پایان این ماه دستگاه جدید خود را راه اندازی خواهد کرد. دعوتنامه های این شرکت خبر از برگزاری یک نشست مطبوعاتی در 27 ژانویه (89 بهمن ماه) می دهد.

بر اساس شایعات، این کمپانی چینی قصد دارد تا در 8 بمن ماه گوشی Meizu M5s را معرفی کرده و عرضه آن را به بعد از پایان جشن سال نو چین موکول خواهد کرد. پیش از این گزارش شده بود که میزو در سال 2017، شش گوشی جدید را معرفی کرده که اولین آنها در ماه فوریه رخ نشان می دهد. به نظر می رسد که گوشی Meizu M5s اولین دستگاه از این 6 گوشی هوشمند جدید باشد.

گفته شده که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی بوده و از پردازنده هشت هسته ای MT6753 مدیاتک قدرت می گیرد.

گوشی Meizu M5s

بقیه مشخصات میزو ام 5 اس بر اساس لیست منتشر شده تنا نشان می دهد که این اسمارت فون در سه نسخه متفاوت از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. حافظه رم 2، 3 و 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 16،32 و 64 گیگابایتی، نسخه های متفاوت آن را شامل می شود.

در پنل پشتی گوشی Meizu M5s یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن عکس های سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی آن انرژی روزانه را تامین کرده و اندروید 6.0 مارشمالو، مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت.

برای دانستن تمامی جزئیات این گوشی کافی است که تا رویداد 27 ژانویه (8 بهمن ماه) صبر کنیم، مسلما در آن روز تمامی شایعات رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و همه جزئیات روشن خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر